Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Tjock kulan skrev 2008-06-10 10:03:22 följande:

Hejsan tjejerBjuder på en glimt av vad jag pysslade med igår, nu är tvskänken klar och idag ska den fyllas med fula teknikprylar och tv www.familjeliv.se/hem/tjock_kulan/galleri.php...#
    Jättefint!
    Suktar också efter en ny tvbänk, men jag och sambon är inte riktigt överens...
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-10 11:37:42 följande:
    Beställde precis dessa i vitt www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx hade 60% rababt på valfri vara. Jag har dessutom 299kr tillgodo efter att jag skickade tillbaka pallarna som gulnade så dessa kommer kosta mig 20kr istället för 699kr  (behöver ha 250cm långa)
    Såna längder har jag i vardagsrummet, eller i alla fall den modell de hade förra året, om det har förändrats något.
  • Camilla R

Hanna E skrev 2008-06-10 11:47:25 följande:

Tack för alla grattis! Känns underbart att få bara "vara".Malins, ska hålla tummarna för jobben! Vet själv hur det är att arbeta med familjen (min sambo jobbar med sina föräldrar och syskon samt svåger) och trots att det å ena sidan är kul att arbeta med dom man tycker om, så är det svårt att skilja på jobb och privatliv.Det där med skötväskan... tycker det är supersvårt. Packade mysbyxor, bebiskläder, underkläder osv sist när jag väntade Tilde. Hade en bild av att bebisen skulle komma, magen skulle vara borta, jag gick runt med min lilla bebis och myste. Sanningen blev att jag fick ha dom stora bindorna i hela tiden för att kunna sitta ( =mina egna trosor passade inte ens), brösten var så ömma att bh inte var att tänka på, jag såg fortfarande höggravid ut och hade behövt ha med mina mamma-kläder istället för mysdressen och lilla Tilde bajsade så mycket att vi fick byta kläder på henne hela tiden, och använde oss av bb:s kläder som var enkla att ta på och av=) Men myste gjorde vi förstås ändå 
    haha, så bra skrivet. Stämmer så väl in även på mig
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-10 14:42:23 följande:
    Är du nöjd?
    Ja, det är jag. Skulle dock velat haft mina helt kritvita, men det är svårt att få tag i när det gäller linne.
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-10 20:11:11 följande:
    Hur brukar ni fira era bröllopsdagar?Vi har bröllopsdag idag och den har inte uppmärksammats mer än att M sa till Saga att det var två år sedan vi gifte oss.
    M sa att vi ska ju till Stockholm.
    Tänk om han non gång kunde planera så att man skulle kunna få någon liten present.
    Vi är inte gifta så vi har ingen dag att fira... Vi har iofs årsdag på midsommarafton, men då firar man ju liksom ändå.
    Jag vet att jag inte har en romantiker till sambo, så jag får fixa egna presenter. Vid morsdag och liknande så brukar det bjudas på restaurangmiddag.
  • Camilla R
    Sylt skrev 2008-06-10 19:37:42 följande:
    *vinkar till alla*
    Jättefina foton och tillsammans så blir de ju ett riktigt konstverk.
  • Camilla R

Trollens mamma skrev 2008-06-10 20:31:23 följande:

Camilla R:Ja,det är den jag gillar mest,men nu såg jag att den inte finns i 70*200. 70*250 blir för lång i vårat kök...Äsch då!
    Jag trodde först att 70*250 skulle bli rätt i vårt kök, men då kändes den alldeles för liten, fick skicka tillbaka och har nu istället 70*350

PEAK har den gråsvarta, vet att den syns på bild i hennes blog, kanske även i galleriet här.
  • Camilla R

Nu skall jag gå och ladda i soffan inför Greklandsmatchen!

En fråga bara:
    Är det någon som känner till var jag kan hitta stolskydd UTAN volang?

Svar på tråden Vita tråden del 8