Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

FruPuffen - äääsch, nu vet jag inte vad jag ska säga Generad nope, inget stativ. tusen tack för beröm!

• MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-06-06 21:01:36 följande:
    Mia: Du är alltså BÅDE duktig att fota OCH SMART!
    Skrattande nä, det har du nog fått om bakfoten Skrattande
  • MiaMariah
    FruPuffen skrev 2008-06-06 21:05:15 följande:
    Bara att ta åt sig Har du gått någon fotoutbildning/kurs? *förlåt om jag är tjatig*
     nix, ingen fotoutbildning utan jag bara knäpper och hoppas på det bästa Skrattande använder iofs redigeringsprogram också men det gör ju de allra flesta idag.
  • MiaMariah
    Daggdroppen skrev 2008-06-06 21:11:41 följande:
     Jag använder inte det, så jag får skylla mina kassa bilder på det då
    FruPuffen skrev 2008-06-06 21:12:37 följande:
    Vad ni är söta!
  • MiaMariah
    Videli skrev 2008-06-06 21:26:30 följande:
    Hur menar du med bullar? Typ i en korg på bordet?Ja jag hade tänkt mkt färka kryddor och citroner i köket. Grön äpplen i en fruktskål...Finns det vita tulpaner nu? Om inte vad ska jag då ha för blommor. Tänkte ha vita liljor oxå Tips tips!!!
    Jag skulle nog välja att ta blommor som inte luktar så mycket med tanke på allergiker. Liljor och liljekonvalj doftar ju både ock men vita rosor, vita ranunklar t.ex? Lägg fram en bunt inredningstidningar som prydnad nånstans.
  • MiaMariah
    Videli - konstigt, jag har aldrig haft liljor som inte luktat!

knyttis - lider verkligen med dig ang Pixmania, så trist verkligen men hoppas att det löser sig! och krya på dig, hoppas du blir frisk snart! tack för bildkomplimangerna.
  • MiaMariah

Hej tjejer! Har inte varit inne på en knapp vecka, vad har jag missat?

• MiaMariah

Kajsa  o Tjockkulan - nja, vi har fått ett par tråkiga besked så jag har varit lite frånvarande just därför.

Hanna E - tack för uppdateringen! Tror jag har grattat Videli men om inte stort grattis till huset och stort grattis till Kaktus lilla bebis!

• MiaMariah

Kajsa o Vanilj - tack men jag orkar inte, vill bara böla när jag tänker på båda två.

• MiaMariah

Tjock kulan o Vanilj - tack söta ni! Menade inte att deppa ner er.

Svar på tråden Vita tråden del 8