Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Knyttis
    Vad roligt att ni kommit på plats och att det känns så bra!!! Underbart! Synd bara att du inte blir frisk! Jag har också haft bronkit och det är segt och man är helt utslagen! Men med lite antibiotika brukar det bli bättre! *styrkekram*
  • Kajsa 77

Har själv varit hos läkaren idag och fått antibiotika för mitt öga. Idag är det svullet som om jag fått en rak höger! Snart tittar väl grannarna snett på min man!

VAr och fyndade på ikea idag. Sprang in på fyndavdelningen och hittade två ingolfstolar där. De är i den otroligt trista röda färgen och måste naturligtvis målas vita. Så där har jag ett litet projekt igen då... De var otroligt billiga! Alla stolar kostade 50 kr/st! Köpte en burk FLuggers råvita halvmatt vattenbaserad som de ska målas med.

• Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-06-10 18:33:40 följande:
    Hej hej! Jag har bara läst den här sidan, ska se om jag hinner läsa ikapp vad ni har haft för er idag senare...Knyttis- hoppas verkligen att det löser sig. Hur mår du nu? Hur går det med flytten?Vaniljdröm- å så fin den är! Ska köpa såna när trädgården blir större!MM- jag är sämst på tavlor och har väldigt få tavlor. Det som funkar bäst här, är typ gammaldags tryck med växter, de tröttnar jag inte på sååå fort. Jag tycker inte att det ser tomt ut ovanför soffan, men jag antar att du vill ha nåt. Sjökort var en bra idé, kanske man kan göra nåt med HELT vitmålade plankor.Kajsa- roligt med fynd... har för mig att du skrev att du ALDRIG skulle hålla i en pensel mer *haha*!?
    hehe Det sket sig big time! FAst jag har haft ett låååångt uppehåll! Hittade knappt penslarna Har målat ett varv idag. Det var ju nästan liiiite roligt igen!
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 19:23:46 följande:
    jaaaa. men vart hittar man det? ett svartvitt
    HÄr finns en lista på alla återförsäljare av sjöfartsverkets sjökort:
    http://www.sjofartsverket.se/templates/SFVXPage____5559.aspx
  • Kajsa 77

På tal om barntavlor så har jag kopierat från Elsa Beskows Tomtebobarnen och ramat in. Sökte rödvita motiv och då passade den boken bra. Blir hur bra som helst! (förutsatt att man har en hyfsad färgkopiatior)

• Kajsa 77
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 22:36:04 följande:
    jaaaaa.... var dte säsongsavslutning förra gången`? *trög*
    Jag har inte följt serien utan lånat alla säsonger på DVD av brorsans tjej. Har nu plöjt igenom hela första säsongen och är helt fast! Så bra den är! Alldeles lagom av allt! Ser två avsnitt varje kväll nu. Utan reklamavbrott.
  • Kajsa 77
    Videli skrev 2008-06-10 22:42:51 följande:
    Jaaa dom är jättefina.... Dom amrikanska är jättefin, ser dock att dom inte syns på websidan. Men butiken ligger i gamla stan här i Sthlm.
    Det får bli ett besök där då! Ska ju till stockholm i slutet av månaden. Finns de "nygamla" att köpa med sig direkt där eller är det beställningsvaror?
  • Kajsa 77
    Videli skrev 2008-06-10 22:44:53 följande:
    Hahahahaha jag har inte bjudit på Tradera på hundra år så jag var tvungen att regga nytt nic... Hihihi nu har ju MM skyltat den för hela sverige så vi får väl se om jag får en
    hihi Jag ska inte bjuda över! *lovar*
Svar på tråden Vita tråden del 8