MariaV skrev 2008-06-11 21:39:44 följande:
Åh vilka saker du köpt Vaniljdröm! Vill ha typ allt.Kajsa - vilka söta presenter du fått. Känns lite personligare än en bara en blomma tycker jag.Bea- jag tror att valnöten kommer bli jättefin till
Ja visst! Den där rosa rosen lär väl vara död till helgen... Har aldrig lyckats med minirosor. Men då finns ju "spa-produkterna" Kvar!

Vaniljdröm skrev 2008-06-11 21:40:44 följande:
Kajsa,jag tror att det var jag som förde diskussionen om grått och valnöt på tal.Det handlade om vårt badrum som skulle få en plastmatta (ja, besiktningsmannen av vattenskadan tyckte så) och vitt kakel på väggarna.När jag var på Ikea hittade jag en praktisk liten bänk i valnöt till badrummet. Efter lite tvekande bestämdes att den skulle lämnas in för vit-lackering. Vi kom fram till att grått och valnöt inte var så snyggt ihop i just det här fallet.
Jaha, men jag kan nog tycka att det skulle gå i alla fall.

Men vitt blir säkert ännu finare!

L iindaa skrev 2008-06-11 21:41:03 följande:
Hej nu har jag läst igenom alla 628 sidorna i tråden, men det tog i och för sig några veckor, och nu har det hunnit komma flera sidor till att läsa *hehe* kul med en vit tråd här på FL också..! man blir så inspirerad av alla bilder. sån fin present du fick Kajsa 77Kika gärna in hos mig
mittnyavitahem.blogspot.com/Ja här går det undan!
Kul med en ny bloggare! Fina bilder!