Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita tråden del 8

God kväll! Hoppas att alla har haft en trevlig midsommar!
    Har gjort en liten frågesport i träffbloggen .

• FruPuffen

God kväll! Pust! En kväll med världens sämsta läggning . Åska, rubbade tider sedan midsommar och tandläkarbesök idag gjorde sitt till. Är helt slut.

Dessutom har vi haft en tung helg. En konflikt i makens släkt som grott länge slog över under midsommardagen . Fast det är utrett nu i allafall, men det tar ju så otroligt mycket energi!
    Längtar så efter träffen nu! Behöver verkligen komma i väg och göra ngt annat känner jag. Skönt också att få prata med er "likasinnade", de flesta i min närhet tycker att man är lite småkonstig som vill ha allt vitt. Synd alla ni som inte kan följa med...

• FruPuffen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 21:52:25 följande:
    13: Tack Fru Puffen: Fy så tråkigt, men bra att det rätt upp sig. Jag ser också framemot träffen. Ska bli så kul!
    Jag håller på att göra en lista på allt jag vill köpa . Är beroende av att göra listor...
  • FruPuffen
    13 år emellan skrev 2008-06-23 21:59:39 följande:
    Oh, jag med;-D! Men det bästa är ändå känslan av att stryka ngt från listan
    Ja, härlig känsla ... Det är också skönt att få en överblick över saker som ska göras, känns lättare att klara dem då än när man ska ha allt i huvudet!
  • FruPuffen

God morgon!
    Har slutat amma fr.o.m. natt! Tänkte det var lika bra eftersom jag åker bort på fredag till lördag. Det gick förvånansvärt bra.

Ja vi får se hur vi hinner med Sickla och hur många bilar det finns. Jag antar att vi blir kvar på Rosendahl rätt länge också bara för att prata. Men vi får väl anpassa oss vartefter, inget är ju nåt "måste". Kanske enklast att vara kvar i stan hela dan, vi får väl se hur mycket tid vi har.
    Julia: Är du kvar, eller har du åkt? Skulle du o Mimmi till byggnadsvården på fredagen? Vad finns det mer för butiker där i Nacka? Blev lite sugen att åka dit med min syster då på fredagen som också är med.

• FruPuffen
    mimmamum skrev 2008-06-24 07:40:07 följande:
    Då "paxar" jag åt dig och Lizette . OBS jag måste ha en bil att följa efter bara(Julia?/Mimmi), har ingen aning om hur man kör och som sagt, mitt lokalsinne är inte bra.
  • FruPuffen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-24 07:41:20 följande:
    Det är ju toppen. Vi är ju många som behöver plats.
    Lina, du kan åka med mig. En plats kvar i så fall!
Svar på tråden Vita tråden del 8