-
Nja, nu är det bättre, i natt var det kaos... Är du hemma nu? Gick det bra med lådan?LinaoMatilda skrev 2008-06-30 14:48:14 följande:FruPuffen: Hej! Mår barnen bättre nu?
-
Det finns ju speciell väderbeständig utefärg. Jag var in på Flugger och köpte till mina utestolar, jag sa bara att de skulle vara ute och tåla regn. Den var något dyrare än vanlig färg men inte mycket. Jag har dock inte fått på dem på stolarna än, har bara slipat. Så jag kan inte säga nåt om resultatet ännu...Kajsa 77 skrev 2008-07-01 11:03:14 följande:Är det någon som gett sig på att måla om trärena utemöbler till vitt? Är så sugen att testa, men vad ska man ha för färg? De kommer stå halvt under tak, men regnar det ordentligt så blir de blöta.
-
Go kväll!
Här är man ensam med sovande barn för maken är på 24-timmarskryssning med 2 kompisar! Fast jag ska ju inte klaga, med tanke på helgens äventyr.
En liten fråga som dök upp: Vet ni vad folk menar när dom skriver i sin blogg typ "denna bloggen är värd 225 000 kr? Funderar på om man kan sälja bloggen och göra sig en hacka?
Nu ska jag kolla in skumma killen som Bea skrev om...
-
Nää, har du varit och Blocket-surfat igen?? Ska genast kolla...Videli skrev 2008-07-01 20:59:40 följande:FruPuffen,Såg du det fina, billiga skrivbordet lite ovanför dig på blocket
-
Klokt tänkt när inspirationen tryter! Jag kollar ofta in på din blogg oavsett om du annonserar eller ej, har den som en favoritKajsa 77 skrev 2008-07-02 11:07:58 följande:Jag kommer att ta en paus från FL ett tag. Det känns tyvärr som om lust och inspiration har kommit på villovägar. Därför uppdaterar jag inte er med nya blogginlägg. För de som är intresserade så kan ni prenumerera på mina inlägg istället. Inget ont ment!Ha en skön sommar allihop och lycka till med kommande förlossningar och bebisar.Kram Kram!
. Du är saknad här, men ha en riktigt skön sommar så ses vi nog senare!
-
God "morgon" förresten! Här har varit fullt upp med barnens dåliga magar som tog om igen!! Båda killarna har haft problem och jag har själv (maken är ju på 24-timmarskryssning...) varit uppe x antal gånger i natt och bytt blöjor... Jäsp...
Lycka till alla som har stundande förlossningar!
-
Jag o Viggo har rensat jordgubbslandet med min nya korg och sax från Rosendahls:
www.etthusivitt.blogspot.com -
GRATTIS på födelsedagen Milda Maränger
!
-
God morgon!
Här har äntligen killarnas magvirus gett med sig! Så skönt att ha fått sova i natt, känner mig som en ny människa! Har varit en hel vecka av nattliga blöj- och sängklädesbyten, blä... Nu storstädas det här, så härligt att få rent!
Himmelbit: Nä fy vad trist med bilderna!! Men jag har också hört att de kan gå att rädda, att de finns någonstans i datorn om någon kunnig person får gå igenom den.
Mimmamum: Det låter som ni har mycket att göra, men det kommer ju att bli precis så som ni vill ha det! Är övertygad om att ni kommer att få kanonfint
! Vad kul med bio också, den är säkert jättebra! Skulle gärna se den och nya MammaMia filmen.
Malins: Vad härligt det låter med Västkusten! Ha det så jättemysigt!
Minigrynet: Vad kul att du är tillbaka! Härligt att känna sig insprerad!
MM: Grattis till din lilla flicka!!
-
God morgon Mimmi! Ny fräsh presbild ser jag
. Kul med fest, hoppas du kan vila idag!