Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

Jaha det var det kamera köpet, skulle beställa en nikon d 40 i går via internet på Elgiganten men deras sida krånglade och varan la sig inte i varuvagnen. Nu skulle jag beställa den och då hade de höjt priset från 2900 till 3700 kr Gråter

• Tjock kulan

Malin:Låter jätte fint ska bli kul att se bilder sedan.

Hyllan i hallen har kommit upp, bjuder på en liten titt, mer bilder finns i mitt galleri för dom som är intreserade  
     Detaljbild från hyllan i hallen

• Tjock kulan

Godmorgon

Juliah: tack, det som är min värsta fiende i trädgården är min bästa vän i innomhus i vas , gillar blandningen skirt och hårt om du förstår mitt svasmmel
    Garderoben kommer bli ljuvlig när den blir klar.

Lillafru: vad skönt att du inte mår illa längre, själv var jag aptrött de första 3 månaderna, bara jobbade och sov känndes det som.

Vanilj: Kul att dörren äntligen kommit.

Undrar om någon kan tipsa om var jag kan hitta helt vita tapeter som inte är struktur eller väv. Kollade på Coop igår efter tips från Bea men den enda tapeten som jag hittade som var vit var mer beigevit än vit. Så vet ni var jag kan hitta en vit tapet så hojta gärna till

Någon skåne mamma som är på jakt efter en barnsäng?
    http://www.blocket.se/vi/16766118.htm?ca=23_3_s

• Tjock kulan

Vanilj: Jaha det hade jag ingen aning om, men är det inte trixigt att sätta upp väv? annars verkar ju det alternativet super.

Juliah: Nej det går tyvärr inte, tapeten som förra ägarna satt upp är så taffligt uppsatt att man bara vill lipa. Så det blir till att ånga ner tapeten och sätta upp ett nytt alternativ.

• Tjock kulan

Misak :Oj då den försvann snabbt, annonsen fanns när jag la ut den i mors, kannske en mamma i vita tråden sam norpat den . Det var en liten utdragssäng med lite annorlunda låga ben och med ett litet ornament nere vid fotändan, söt tyckte jag men jag har ju redan en som ska fixas till till ALice.  Vad blir det från Isabellas? jag kollade lite men tyckte inte jag hittade annat än torkställningen och strykbrädan i trä .

• Tjock kulan

Hejsan tjejer
    Här är det full rulle ser jag (antalet sidor sladdrar om er effektivitet )

Själv så kan vi lägga ner midsommar med buller o bång. Alice kallas numera för pricken.....Har sedan igår pricker som bara escalerat över hela hennes kropp. Var på bvc som först trodde vattenkoppor eller scharlakansfeber. Men icke nu tror de att det är virusprickar eller femtesjukan, vad det nu e. Ska dit i morgon igen o visa upp henne o se vad de säger då. Ja ja det blir till att fira i stillhet här hemma med maken .

MiaMariah: Superfin hylla var har du hittat den ruffiga sötnosen.

Kajsa: Grattis till alla stolarna super fina

Ninizen: Bra gjort, helt sjukt (påminner om min arbetssituation)

Himmelbit: Det är sååå fint att jag inte riktigt vet vad jag ska säga :-. Jag hade inte kunnat somna för jag hade bara legat och beundrat det vackra taket om jag hade bott där

• Tjock kulan

Kajsa: Nä enl min filosofi så hade du helt enkelt plus på ditt karmakonto och blev belönad med dessa underbara blocketfynd

Malins: Ja vi får väl se om det är virusprickar eller vad, Alice träffade en vänninas son i fredags och han fick sina prickar i söndags, och Alice sina i går morse. Bvc snackade oxå ev om Tavegyl för ev kläda men än så länge har hon inte kliat sig, konstigt nog.

Camilla; FIn fin lampa, i vilket rum ska den få bo?

• Tjock kulan

Fru puffen: Om du inte tycker handtagen är gräsligt fula och att du vet med dig att du kommer att kunna leva med dom utan att gå o reta dig på dom så låt din man bestämma. Jag gör så ibland och anv det sedan i utpressnings situationer rörande inredning där vi tycker olika. Exempel; Ja men älskling du fick ju välja utemöblerna och hade sista ordet i den diskussionen, nu vill jag att vi ska ha en Liatorp bokhylla i vardagsrummet Räcka ut tungan

Ugglan; Välkommen

• Tjock kulan

Kajsa: Ha det så gott

Videli: Jag har utrotat vårt rosa 90-tals kakel i köket som fanns när vi flyttade in, anv samma färg som Lina o Matilda. Kaklet blev matt i färgen men det gillade jag, inga konstigheter med repor och så än så länge.
    Det man måste tänka på är ju att man inte får anv rengöringsmedel med slippulver i typ vim eller svamp med grön sida när man tvättar kaklet. Jag e helnöjd med reslutatet. Jag har bild i galleriet om du vill titta närmare. Kajsa har bilder i sin blogg tror jag men hon anv annan färg än mig vet jag, Alcro tror jag det var Fundersam

• Tjock kulan

Meli: Nu kan du
    Camilla, låter bra årstiden är ju oxå så fin

Svar på tråden Vita tråden del 8