Vita tråden del 8
13 år. Tack för tipset, men jag hade hoppats kunna hitta något som har med hästar eller bilderböcker att göra eftersom han gillar det, bilen som ni köpt till Björn är ju bara såå snygg.
13 år. Tack för tipset, men jag hade hoppats kunna hitta något som har med hästar eller bilderböcker att göra eftersom han gillar det, bilen som ni köpt till Björn är ju bara såå snygg.
Numberone: Grattis igen till lilla Ellen, har tänkt mycket på er och ert lilla underverk. Tycker det är så fasligt tråkigt att ni fick en sådan start tillsammans. Hoppas innerligt att allt går bra på tisdag och att ni kan få komma hem så fort som möjligt med er lilla tjej och få börja ert familjeliv tillsammans. Stora kramar till er, M
God kväll tjejer
Ser att ni haft Skånsk lektioner i tråden idag, det glädjer en skåne tös som mig
Godmorgon
I natt får Alice flytta in i sitt eget rum även om det inte är färdigt. Hoppas att hon inte vaknar lika tidigt om hon sover i sitt eget och inte väcks av makens väckarklocka och klampande i trappan .
Anton: Grattis på födelsedagen , tänk vad kul om lilla bebben kommer idag
Malins: Hållere tummarna för dig, hoppas du får jobbet, vad är det för arbete som du sökt?
Jag blir galen, har letat runt på nätet efter en liten födelsedagspressent till en vännina som fyller år men hittar inget fint som jag kan skicka ner till henne i ett paket. Någon som har tips på något bra att skicka via post till en födelsedags tjej?
Surfturf: Vilken tur, usch jag hade blivit helt galen av oro innan jag fått tag i honom och hört att allt var ok.
Surfturf: Usch då har han ingen mobil med som du kan nå honom på?.
Glömde säga att hon inte är en vit/lantig tjej inredningsmässigt. Hon är mer åt det minimalistiska/moderna hållet. Hemmet är blandat med lite Ikea, ekmöbler, ljusbas på väggarna i hemmet men färgglada detaljer på textilier , låter det flummigt
, svårt att beskriva
.
Var lite inne på att skicka en tekopp och lite biscotti och ett gott te. Men koppen med blåblommor som var med i förra nr av Lantliv var slut hos Russinet .
Hejsan tjejer
Blottar strupen och visar er de värsta bilderna som ni garanterat sett på länge.(Känsliga tittare varnas för starka bilder ) Bilderna togs då vi flyttat in i radhuset och är på badrummet/tvättstugan. När ni ser bilderna så förstår ni säkert att jag är i akut behov av er hjälp.Så snälla förbarma er över mig och ge mig massor av tips på hur jag ska få till både tvättstuga o badrum i detta utrymme. Kaklen kommer att målas vit och väggen ljusgrå eller vit har inte riktigt bestämt mig. Paniken jag känner hänger samman med att elektrikern kommer imorgon för att koppla in tvättmaskinen så snälla hjälp mig. Har funderingar på att göra en lång arbetsbänk med maskinerna undertill och ett högskåp i hörnan mot badkaret. Problemet är att man inte kommer att kunna öppna skåpsdörren då den kommer att gå rätt in i badkaret
. Ja behöver jag säga att jag kört fast...Ge mig gärna tips på vitt badrumsskåp och fin lampa med om ni kan
När man kommer in i badrummet står denna tvättpelare inkopplad. Har en till tvättmaskin som ska kopplas in i morgon funderar på att ha den bredvid och en arb bärnk ovan på