Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

13 år. Tack för tipset, men jag hade hoppats kunna hitta något som har med hästar eller bilderböcker att göra eftersom han gillar det, bilen som ni köpt till Björn är ju bara såå snygg.

• Tjock kulan
    MildaMaränger skrev 2008-06-29 14:51:22 följande:
    Bea! Jag skulle åka och köpa pizza, ta fram en solstol och kolla på när maken svettas!
    Så talar en gravid kvinna, underbart *asg*

God kväll föresten

Fina fynd Kajsa, nu ska jag skumma vidare
  • Tjock kulan
    malins79 skrev 2008-06-29 18:00:37 följande:
    Sitter och surfar på Blocket, har haft lite abstinens när jag varit bort Tänk om jag missat massa fina skåp nu!
    Och jag som trodde att jag var en riktig blocket narkoman du är ju värre än mig

13 år: Klart han ska ha en gunghäst, varför tänkte jag inte på det
  • Tjock kulan

Numberone: Grattis igen till lilla Ellen, har tänkt mycket på er och ert lilla underverk. Tycker det är så fasligt tråkigt att ni fick en sådan start tillsammans. Hoppas innerligt att allt går bra på tisdag och att ni kan få komma hem så fort som möjligt med er lilla tjej och få börja ert familjeliv tillsammans. Stora kramar till er, M

• Tjock kulan

God kväll tjejer
    Ser att ni haft Skånsk lektioner i tråden idag, det glädjer en skåne tös som mig

Beatrize74 skrev 2008-06-30 21:21:23 följande:
    Vaniljdröm...jag håller verkligen med om att man blir inspirerad till max. Vid ett tillfälle satt jag och sökte försäljare av fårskinn på nätet under reklampausen. "Skulle inte du se på Ernst?" frågar maken då lite förvånad. "Ehhh..jo-o...det ska jag...jag ska bara..." Och började också fundera på vart jag skulle få plats med en liknande fin trälist med saker på. Och sparris blev jag med supersugen på. TÄnk när han bara stod där och åt sparris så det knastrade om det mitt på åkern och jag blev så förvånad för jag älskar sparris, men har aldrig, aldrig ätit den rå. Och jag kom på mig själv att tänka: "Varför i helvete har jag inte gjort det?" Hihi...
    Du är ju bara för rolig, du skriver så målande att jag allt som oftast kommer på mig själv med att  sitta och skratta åt dina upptåg som du beskriver i dina inlägg

Milda: Nä nu får ju bebben ta och skärpa till sig och komma ut o provligga si nya fina säng: Jäg håller med dig om pops höstnyheter. Visst fanns det ett guldkorn eller två men i det stora hela så gillade jag inte nyheterna än så länge, tycker mönster och färgkombona som de valt ger ett rörigt intryck . Men iofs alla nyheterna har ju inte kommit på hemsidan ännu, längtar efter samarbetet med grupp 8 som ska komma i höst.

Juliah: Förstår ditt psyk bryt på Ikea, själv stod jag och min pappa och utövade all charm och list som vi har på Ikea personalen som till sist plockade ner skyltexet av Septim till mig. Blev så glad att jag kastade mig kring halsen på en stackars kille på köksavdelningen och sa TACK SÅ MYCKET. Inredningsskadad eller vad . När jag kom hem så passade jag  på att tipsa i tråden om att de skulle utgå,
  • Tjock kulan

Godmorgon
    I natt får Alice flytta in i sitt eget rum även om det inte är färdigt. Hoppas att hon inte vaknar lika tidigt om hon sover i sitt eget och inte väcks av makens väckarklocka och klampande i trappan .

Anton: Grattis på födelsedagen , tänk vad kul om lilla bebben kommer idag

Malins: Hållere tummarna för dig, hoppas du får jobbet, vad är det för arbete som du sökt?

• Tjock kulan

Jag blir galen, har letat runt på nätet efter en liten födelsedagspressent till en vännina som fyller år men hittar inget fint som jag kan skicka ner till henne i ett paket. Någon som har tips på något bra att skicka via post till en födelsedags tjej?

Surfturf: Vilken tur, usch jag hade blivit helt galen av oro innan jag fått tag i honom och hört att allt var ok.

• Tjock kulan

Surfturf: Usch då har han ingen mobil med som du kan nå honom på?.
    Glömde säga att hon inte är en vit/lantig tjej inredningsmässigt. Hon är mer åt det minimalistiska/moderna hållet. Hemmet är blandat med lite Ikea, ekmöbler, ljusbas på väggarna i hemmet men färgglada detaljer på textilier , låter det flummigt , svårt att beskriva .
    Var lite inne på att skicka en tekopp och lite biscotti och ett gott te. Men koppen med blåblommor som var med i förra nr av Lantliv var slut hos Russinet .

• Tjock kulan

Hejsan tjejer
    Blottar strupen och visar er de värsta bilderna som ni garanterat sett på länge.(Känsliga tittare varnas för starka bilder ) Bilderna togs då vi flyttat in i radhuset och är på badrummet/tvättstugan. När ni ser bilderna så förstår ni säkert att jag är i akut behov av er hjälp.Så snälla förbarma er över mig och ge mig massor av tips på hur jag ska få till både tvättstuga o badrum i detta utrymme. Kaklen kommer att målas vit och väggen ljusgrå eller vit har inte riktigt bestämt mig. Paniken jag känner hänger samman med att elektrikern kommer imorgon för att koppla in tvättmaskinen så snälla hjälp mig. Har funderingar på att göra en lång arbetsbänk med maskinerna undertill och ett högskåp i hörnan mot badkaret. Problemet är att man inte kommer att kunna öppna skåpsdörren då den kommer att gå rätt in i badkaret . Ja behöver jag säga att jag kört fast...Ge mig gärna tips på vitt badrumsskåp och fin lampa med om ni kan

IMGP0586.JPG
    När man kommer in i badrummet står denna tvättpelare inkopplad. Har en till tvättmaskin som ska kopplas in i morgon funderar på att ha den bredvid och en arb bärnk ovan påFundersam
    IMGP0587.JPGIMGP0589.JPG

Svar på tråden Vita tråden del 8