• Videli

Vita tråden del 8

Är det någon som bor nära Jönköpning som ska upp till Sthlm snart?

• Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-18 14:53:17 följande:
    himmelbit bor i tranås... vet ej hur långt det är
    Åååå får flörta med henne då
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 15:23:24 följande:
    ...och ska till stockholm den 28:e juni VAd var det du undrade över?
    Näää hittade underbara stolar där nere hos er, men 30 mil enkel resa kändes lite långt för dom... Så den som har plats för 6 st stolar i sin bil kan få en riktigt fin present

Näää man ska inte sitta och titta på saker ute i landet, man blir bara galen då...
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 16:33:34 följande:
    Tror jag vet vilka du menar! Har redan mailat säljaren om dom!
    Hihihi ja och jag ringde, men insåg att det var lite låååångt dit....
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 16:45:40 följande:
    jag såg inget telefonnummer!
    Men vad konstigt, det var i och för sig min man som ringde. Men vad konstigt, ser nu att det inte finns kvar... Måste fråga honom, han är och handlar nu, men frågar honom när han kommer hem... Fundersam
  • Videli
    Kajsa 77 skrev 2008-06-18 17:16:41 följande:
    ÄNTLIGEN är turen på min sida!!!!! TJOHOO! Jag har redan köpt stolarna via telefon. SKa hämta dom nu!!! 6 leksandsstolar för 1200 kr!
    GRATTIS Jaaa men Gud tyckte det var lite konstigt, för min man ringde och jag sa nummret till honom...
  • Videli

Åååå vilken tur ni har idag... Usch hittar ingeting idag

Vi får sattsa på att åka upp till Norberg i sommar o gå på lite auktioner, där kan man fynda. Nått man aldrig gör i sthlm...

• Videli

kajsa,

Kul att dom var fina... Jaa jag har ju redan fyndat billiga leksandstolar, nu är dom av den äldre modellen men jag fick 6 st för 300 kr. Köpte dom av Anna Mannheimer och hon hade ingen koll på vad hon sålde
    Jag ska oxå måla mina vita, men väntar tills vi får mer plats...

Jag fick i alla fall min Mors lilla Olle boken idag, så nu ska jag göra tavla till Vide

• Videli

Måste fråga...

Är det flera som har svårt att lägga in bilder här på FL? Blir galen sen dom gjorde om sidan, jag måste beskära allt och nu går det ändå inteSkrikandes

Hur ska man kunna veta hur bred o hög den får vara?

Svar på tråden Vita tråden del 8