• Videli

Vita tråden del 8

Fru P,

Hur ser ert kök ut, vad har ni valt för kakel?

• Videli
    FruPuffen skrev 2008-06-18 21:13:09 följande:
    Vi målar det gamla kaklet! Det är bara en liten minimakeover, inget nytt kök alltså. Det är gjort -04  Vi har sjösten som kakel, ganska ruffigt i strukturen. Det var i olika färger, beige grönt o orange!! Nu är det vitt . Lite putsad känsla blev det och så ljust och fint i köket nu.
    Men ni ska byta luckor??? Vad har ni för bänkskiva?

Oj vad jag frågar Vi ska oxå göra en budget makeover i nya huset.
    Min dröm är ju att sätta in ett riktigt fint kök ifrån Kvänum...
  • Videli
    FruPuffen skrev 2008-06-18 21:13:09 följande:
    Vi målar det gamla kaklet! Det är bara en liten minimakeover, inget nytt kök alltså. Det är gjort -04  Vi har sjösten som kakel, ganska ruffigt i strukturen. Det var i olika färger, beige grönt o orange!! Nu är det vitt . Lite putsad känsla blev det och så ljust och fint i köket nu.
    Men hur gick det att måla på kakel? Fundersam
  • Videli

Jaha intressant att man kan måla och det sitter... Nu behöver vi inte göra det. Men jag ska nog knacka bort det som finns och sätta upp nått kul kakel.

Men jag vill byta ut köksbänkarna och lite nya luckor, ny diskho och kran...

• Videli

Godmorgon....

Appropå Vitavillavila-bloggen är det någon här inne som har den bloggen?

• Videli
    mimmi006 skrev 2008-06-19 12:07:30 följande:
    Är det nån som har klätt om en soffa? Jag tror att det är rätt dyrt att göra det hos en tapetserare, men det kanske kan vara värt det... Kan det gå på 10 000:- inkl. ett normaldyrt tyg för en tresits? *spekulerar*
    Har en kund som är tapetserare och jag vet att hennes jobb inte är billiga. Men det beror nog mkt på vad för soffa det är och vart i landet taperseraren jobbar...
  • Videli

Ingen som har svar på min fråga om Vitavillavila-bloggen?

• Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-19 13:15:29 följande:
    jag tror inte att hon finns här
    Tack MM för att DU såg mig
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-19 13:16:49 följande:
    Åååå i dag har jag hittat en sååååå snygg klänning! En marinblå som passar toppen till bröllop.. tyvärr så kostade den 945:- på REA... men jag kanske måste ha den ändå. Den kommer nämligen att bli använd till vardags också..
    Är det en klänning du ska ha när magen är borta? Vad är det för typ av klänning?

Jag är lite glad idag, har lyckats övertala min man om att köpa vita ektorpsoffor till killarnas tv-rum....
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-19 13:30:34 följande:
    NYHETER FRÅN NUMBERONE!Lilla Ellen kom igår kväll 20.47 och vägde 3640g.Hon mår inte riktigt bra. Hon var jättetagen och andadesinte när hon kom ut. Hela natten har hon legat sövd och fått hjälp att andas. Som läget är nu så kan hon andas själv och blir allt mer pigg.De vet dock inte hur hjärnan har tagit det pga av det tuffa upplevelsen men de har full koll på henne hela tiden.
    Åååå så det var en lite Ellen, hoppas allt går bra nu
    MildaMaränger skrev 2008-06-19 13:32:04 följande:
    En marinblå i jätteskönt tyg. Kryss i ryggen och tight över bröstet. och sen går den ut under. Kommer att passa toppen att amma i. Det finns lite mer plats till bopparna. Kommer från Thomas Burberry.
    Låter ju jättefint, klart du ska ha den

Hittade ett fint pottskåp till dig, när dig http://www.blocket.se/vi/16848291.htm?ca=11_s
Svar på tråden Vita tråden del 8