Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Apropå förlossningar så är Varberg toppenbra tydligen så jag hoppas den dagen det blir aktuellt att få möjlighet att föda där.

• MiaMariah

Stackars lilla Ville, hoppas han kryar på sig snart!

• MiaMariah
    Ninizen skrev 2008-06-13 21:32:46 följande:
    Vi får se om han skickar mig vidare för ngn röntgen.  Vad det är för mottagning du ska till? Vanliga akuten eller en speciell?Varför alla härinne en fredagkväll? Kan det bero på fotbollen måntro?
    Ja, du har ju fått läkartid iaf och där kanske de kan ta röntgen jämförelsevis med den vc maken pratade med.

Mja, det är en stor akutmottagning mitt inne i centrala Gbg som tydligen har hand om oss som krockat och fått nackskador. Då är det dit man ska fick vi reda på.
    numberone skrev 2008-06-13 21:32:54 följande:
    Det är dessutom alldeles nytt och fräscht där med en liten spa avdelning av nåt slag.... Vi åkte aldrig dit och tittade utan valde Halmstad direkt...
    Låter ju alldeles underbart bra!
  • MiaMariah

numberone -  nä, jag får väl jobba på att skaffa vassare armbågar tills dess Skrattande

• MiaMariah

När är Vita hem-träffen i Sthlm, det är väl snart?

• MiaMariah

Fru Puffen - tack, hoppas ni får det kul!

Ni missar inte min kändisintervju på söndag i bloggen väl.. Flört

• MiaMariah
    Videli skrev 2008-06-14 21:53:14 följande:
    Godkväll...Nu har jag läst ikapp alla sidor, *pustNumberone, Stackare, hoppas du är på förlossningen nu Mia, Usch det lät ingen vidare med krocken, men konstigt att dom inte gjorde nått tidigare om man anar wiplash. juliah, Hoppas ni kan vara hemma ett år till. Det är GULD värt. Var hemma med killarna i 3 år. Hoppas kunna ordna så att Vide inte behöver gå på dagis så tidigt. Mormor o morfar + farmor kommer nog kunna hjälpa till...
    Ja, det var ju kanske lite konstigt kan man tycka.
    13 år emellan skrev 2008-06-15 08:12:35 följande:
    God morgon!Jag har inte varit här inne på flera dagar. Har bla annat haft långväga besök, som också har barn (så det blev inte ens lite tid på morgonen) så vi har haft fullt upp!Efter det att de åkte igår fick vi färdigt vår orientaliska hörna i trädgården. Ska se om jag kan fota den senare...Känner mig lite nervös idag. Jag börjar ju jobba imorgon och jag har inte jobbat på 1 1/2 år...Är det ngn som kan uppdatera mig lite kort om vad som hänt? Jag börjar bläddra några sidor bakåt så får vi se hur långt jag kommer *orkar*
    Lycka till imorgon, det kommer gå bra ska du se!
    Kajsa 77 skrev 2008-06-15 09:54:58 följande:
    Var köper man hyllpapper? Är det samma sak som presentpapper eller lite slitstarkare?
    Det är mer slitstarkt. Tror vissa inredningsbutiker har.
  • MiaMariah

Idag har jag en intervju i bloggen med en person från Äntligen hemma för er som är intresserade.

• MiaMariah
    Tjock kulan skrev 2008-06-15 13:47:46 följande:
    HejsanÅter från Ikea, ingen shopping där. Det blev i stället en liten svart brio gåvagn till Alice. Hon fick prova den nu när vi kom hem och hon ser ut som en gammal tant med rollator, vagnen är en halv meter framför och rumpan rätt ut i vädret .Mia: Hur gick det igår med nacken?MM: Kan tyvärr inte hjälpa fick aldrig uppleva det då jag hade en envis ung dam i magen som inte ville komma ut på egen hand
    Tack för omtanken och att du bryr dig! Jo, det gick rätt bra, det är förmodligen ingen whiplash men de har kollat min nacke och noterat skadan.
    Kajsa 77 skrev 2008-06-15 15:07:02 följande:
    NIKON D40XÄr det någon som har den kameran?Jag har just fotat en massa med den och är HELT frälst! Ska köpa en sådan genast! Jösses vilka proffsbilder den tar! SÅ impad!!!
    Maken och jag har den och efter att maken skaffat nyare och proffsigare så har jag precis börjat pilla lite på den för att börja fota med den istället för Konica-Minoltan som jag har.
    Kaktus76 skrev 2008-06-15 17:38:18 följande:
    Kastar hastigt in en bild på våran goding!!Hoppas att ni alla har det bra,här är det bara bra,hinner inte vara här inne just nu..... men det kommer nog snart tid till det också
    Å gud så söööt!
Svar på tråden Vita tråden del 8