livet från ljusa sidan skrev 2008-06-16 13:35:33 följande:
Fluffiga: Men gud så skumt, hur länge hade hon varit borta? Kanske kommit in i ngn garderob eller så?MM: Skönt att det stannat av lite så du kan få tillbaka lite krafter, men det är ju defenitivt övning pågår!Kan inte ni kika in i min blog och bombadera med lite tips om min nya hörna..
www.livetfranljusasidan.blogspot.comJättefin hörna, blir fin med lite vita hyllor från Ikea såsom denna som du ser lite utav hos mig
www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/php9b8zn6.jpg
HD har fina korgar som du ser på samma bild, jag har fler varianter.
Jag har pennor i några Ikeamuggar som du ser på bilden här
www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpfij6qc.jpgnumberone skrev 2008-06-16 14:28:57 följande:
Kikar bara in snabbt ....På onsdag kl. 8 ska vi vara på förlossningen för att sätta fart på lilla bus....Hoppas att det inte tar ett par dagar bara....
Vad roligt, så spännande! Varmt lycka till gumman!
MAGU skrev 2008-06-16 14:34:59 följande:
Nu är jag färdig med ramen, vad tycker ni? Ska jag måla den svart ist, byta helt eller måla de svarta?!Före och Efter:
www.familjeliv.se/hem/magu/galleri.php gärna vilja ha ett annat bord också, åsikter någon?
Supersnyggt rum! Gillar det svarta, läckert! Hade behållit soffbordet, tycker det är riktigt snyggt men målat ramen svart för att få det enhetligt med de andra tavlorna och då binder du ihop soffbord + sidobord + tavlor + de andra svarta detaljerna.