Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    MiaMariah skrev 2008-05-27 20:58:37 följande:
    malins - guud så söta! angående bilder i bloggen så väljer du centrera om du vill ha bilderna i mitten.
    Jag glömde att välja centrera på texten, därför blev det konstigt!
  • malins79
    MiaMariah skrev 2008-05-27 20:58:37 följande:
    malins - guud så söta! angående bilder i bloggen så väljer du centrera om du vill ha bilderna i mitten.
    varför hamnar alla bilderna överst?
    Jag vill visa en bild, skriva lite text under, sen en bild till med text osv. Men nu hamnar texten underst och alla bilderna överst!

Jag kanske inte ska blogga, är alldeles för oteknisk.
  • malins79

God morgon!
    Inne en snabbis, ska läsa och kommentera senare.

Blev jätteglad för kommentarerna i min nya blogg. MEn varför fungerar inte min räknare från susnet? Den visar 0 besök men jag hade fått 3 kommentarer så då borde minsta antal besök varit 3. Förlåt om jag tjatar massa bloggfrågor. Men skulle bli jätteglad om nån vet vad som är fel. Jag har klistrat in två koder men det kanske inte räcker.

näe nu måste barnen äta frukost, återkommer senare på förmiddagen!

KRam

• malins79
    http://villanordaker.blogspot.com/
    Vill nån gå in på min blogg så jag få se om räknaren fungera som den ska.

Ursäkta mina frågor men var lägger jag in min IP. adress så att mina besök inte läggs till på antal besök?!

Jag ska snart få kläm på det, hoppas jag
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 10:11:03 följande:
    Malin,Nej, det funkar inte! Har provat att gå in flera ggr men den räknar inte upp.
    fast nu stod det 5.
    Jag lägger in koderna under sidelement, jag har ju en besökräknare. Fattar inte vad som är fel.
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 10:13:03 följande:
    Malin,Ta samma räknare som jag har på min sida. Den funkar och var lätt att lägga till.Tryck på "räknare" i min blogg så kommer du till den sidan.vaniljdrom.blogspot.com/
    JAg håller på att lägga till denna räknare men J, är supertrött och måste sova först.

TACK!!
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-05-28 10:22:15 följande:
    Jag kanske är blind, men jag ser ingen räknare alls..
    Jag tog bort räknaren från susnet och ska lägga till den som vanilj har
Svar på tråden Vita tråden del 8