Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-05-23 06:57:25 följande:
    Godmorgon,Tävlingen avgjord, extra roligt att en "vitahemmare" tog hem det fina priset!juliasvitadrommar.blogspot.com/Hoppas allt är bra med er!
    Grattis Mimmi!
    Så synd att det inte var jag

Juliah, hoppas du blir lite aktiv i tråden snart igen saknar dina inlägg.
  • malins79
    juliah skrev 2008-05-23 07:08:35 följande:
    Det var en sådan enorm respons, ska fila lite på en ny tävling tror jag.Känner mig rätt låg inför hösten just nu och matt av renovering som står still. Kommer igen snart igen!Hoppas alla får en mysig dag, jag ska ta mig an ett klädskåp till Elle, det är ett containerfynd  som ser ut därefter. Kram!
    Är det jobb och dagis som spökar?
    Vet själv inte riktigt vad jag ska göra till hösten. Jobbar på makens företag men känner att jag skulle vilja prova något annat, men vad vet jag inte ännu.

Spännande med klädskåpet!
  • malins79
    MildaMaränger skrev 2008-05-23 09:57:07 följande:
    jo det har löst sig... puuuuu... jag får pengar. men bara för 16 dagar, gick på HP den 5 maj.. såjag får till och med den 20. Bryter de av där?
    Jag tror de räknar 21-20 varje månad. Så nästa gång får du från 21 maj till 20 juni.
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-05-23 11:12:54 följande:
    Nu är jag ingen expert men jag är iaf nöjd med blogspot. Det är gratis!Har vi ännu en vacker inredningsblogg att se fram emot?
    Vacker och vacker vet jag inte, men det skulle vara kul att blogga lite.
    MEN jag måste komma på ett bra namn först och sen måste jag skaffa en ny kamera. Vår är sönder och fota med mobilen funkar inte i en inredningsblogg tycker jag iallafall.
  • malins79

Vanilj, ingen aning faktiskt. Vill inte lägga en förmögenhet på en kamera, även om systemkameror tar fina bilder. Tänker på Mias bilder bla.

• malins79

Jag vill lägga till en besöksräknare från Susnet på min blogg, var nånstans klistrar jag in koden?!

• malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-05-23 18:52:47 följande:
    Du går in på "Layout" och sedan "Lägg till sidelement". Där hittar du där du kan lägga till HTML-kod/Java script.
    Tack, det fungerade!
  • malins79

Julia, jo jag har börjat blogga men det är inget att beskåda ännu, blir inte riktigt klok på hur man ska göra med bilderna, inläggen ser ut som "hejsan svejsan"

adressen är villanordaker.blogspot.com (Nordåker heter vårt hus)

Svar på tråden Vita tråden del 8