Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-06-07 20:43:32 följande:
    Numberone: Hur är det med dig?
    Ne nu är det inget vidare.... Det suger att ha gått en vecka över tiden idag och att det verkligen inte känns nånting... känner bara hur det ilar i skrevet när den gnuggar sitt lilla huvud och det får mig att tåras i ögonen.
  • numberone
    LinaoMatilda skrev 2008-06-07 20:47:26 följande:
    Stackare! Men plötsligt så händer det! Ploff så kan vattnet gå eller så börjar värkarna. Jag hade inga känningar för värkarna plötsligt började när jag väntade Matilda.
    Videli skrev 2008-06-07 20:57:22 följande:
    Numberone,Tack, stakare, usch jag vet hur det känns jag gick 2 veckor över tiden, sen blev jag igångsatt...Har du varit på någon kontroll, är du öppnen någonting?
    Jag hoppas på att jag är en av dem som inte känner ett skvatt förrän det verkligen är dags!

Har ett besök hos bm på torsdag å då kommer hon säkert att kolla hur det står till i gångarna, hon har satt prel. dag för igångsättning den 15. Hoppas bara sjukhuset tar emot då ifall det inte kommit igång innan...
  • numberone
    MildaMaränger skrev 2008-06-07 21:38:00 följande:
    någon som vill byta fossingar?
    Oj jösses vad dina stackars fötter ser ut...... jag har en jäkla tur och är knäppt svullen alls, inte mer än vanligt när det är varmt, lite under fötterna så det ömmar men det är överlevnadsbart!
  • numberone

BEhöver hjälp..... Jag håller på å ska baka å kommer få äggvitor över å då kom jag på att av dem kan jag ju veva ihop såna där ... ni vet vita fluffiga saker som man vänder i kakao och kokos, brukar vara favoriter hos småttingar...

• numberone
    MildaMaränger skrev 2008-06-09 12:16:58 följande:
    maränger kan du också göra
    Aldrig testat att göra det .... kommer du på vad det andra är för nåt?!

Vardagsrummet är så fint hos er.....
  • numberone
    Anton2005 skrev 2008-06-09 12:28:21 följande:
    Hur är det, mår du bra och sådär?
    Ne det är mest skit....kroppen mår bra men jag börjar att dala rejält i mig själv. Börjar gråta så fort jag vaknat på mornen för att det gått ytterligare en dag och natt utan att nåt hänt....
  • numberone
    Anton2005 skrev 2008-06-09 12:32:24 följande:
    Fy vad trist, känner igen mig i det där. Jag ville inte prata el umgås med någon när jag gick över tiden med Anton. Skönt att höra att kroppen mår bra iaf
    Ne man orkar inte engagera sig i nåt annat än sina egna tråkiga tankar....

Skall testa å baka mjölkchokladpajen idag som det fanns recept på i Lantliv....sen dammsuga å stryka lite....
Svar på tråden Vita tråden del 8