Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

13 år emellan skrev 2008-06-09 12:43:46 följande:
    Jag vet precis vad du talar om...Men du vet, h*n kommer när h*n är "färdig"
    I know men den måste ju vara klar snart.... kommer vara överbakad snart
    Camilla R skrev 2008-06-09 13:04:40 följande:
    Är det något sånt här du söker? www.ica.se/FrontServlet&state=re..

MildaMaränger skrev 2008-06-09 12:41:13 följande: numberone... typ de härwww.kobolt.net/recept.php ???
    Jaaaaa såna är det!!! TACK.....
  • numberone
    Mufflon skrev 2008-06-09 17:26:03 följande:
    Ja men ni får tänka att ni har nått himla mysigt att vänta på..

Har provat det.... funkar inte ett dugg längre, tyvärr.

• numberone
    MildaMaränger skrev 2008-06-09 17:38:39 följande:
    Numberone... jag gick och lade mig och sov... det hjälpte en del.. nu är jag lite piggare.. maten är precis klar och sambon har kommit hem,... livet känns lite lättare..synd att ni inte bodde här, då kunde vi ju fika
    Kanske inte är så dumt att gå å sova en liten sväng... har ju gjort maräng och chokladpajen!
  • numberone
    MildaMaränger skrev 2008-06-09 17:59:39 följande:
    å jammi jammi...
    Fast jag skällde ut marängen totalt för att den inte blev som jag trodde att den skulle bli.... det tyckte Anders va väldigt roligt så han satt å skrattade åt mig! Trodde att marängen skulle bli vit och inte gyllenbrun.... fast det ska den kanske bli egentligen
  • numberone
    numberone skrev 2008-06-09 22:25:11 följande:
    Tyckte sommartorpet var lite clownigt men jag hade inte väntat mig nåt annat iofs med henne ....
    glömde... men det verkade bli ett fint sovrum!
  • numberone
    Tjock kulan skrev 2008-06-10 10:03:22 följande:
    Hejsan tjejerBjuder på en glimt av vad jag pysslade med igår, nu är tvskänken klar och idag ska den fyllas med fula teknikprylar och tv www.familjeliv.se/hem/tjock_kulan/galleri.php...#
    Oj så fint!!
  • numberone
    malins79 skrev 2008-06-10 11:13:31 följande:
    Numberone, hej, hur mår du?
    Det är ok i kroppen men i övrigt så är jag verkligen inte på topp! Funderar på vad jag skall göra idag... Det enda jag kom på var att åka med gubben å köpa nya skor men det ville han inte idag utan det skulle vi göra imorn för då ska det regna...
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 11:16:12 följande:
    oj hoppsan.. idag går jag visst in i vecka 38... då kan den alltså komma nu... nu blir jag nervös ju.. nu kom jag på att jag har en del att förbereda
    Ge tusan i att tränga dig före i kön
Svar på tråden Vita tråden del 8