Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-16 05:23:42 följande:
    malins- Vad skönt att kunna vara hemma lite längre och söka jobb i lugn och ro. Jag har ett eget syrum som jag håller på att inreda så jag har symaskinen framme.Kajsa- Vilken söt vaxduk, blev ju jätte bra i byrån. Jag är oxå supernöjd med Nikon D40, har lånat den från jobbet flera ggr och tänker beställa en under veckan.mimmi o jezzika- Det är så snyggt med höga golvsocklar. Supersnyggt sovrum mimmi!Bea-Mysigt rummet såg ut. Håller med dig när det gäller tapeter, kan bli svårt att inreda när man måste välja inredning efter tapeterna hela tiden
    VArifrån ska du beställa?
  • Kajsa 77
    juliah - Jag är oinbjuden hos dig, så jag kunde inte skriva i din gästbok.
    TÄnkte jag skulle gratulera till dagisplatserna! hur gör du nu då? Ska båda barnen börja i höst? För du skulle vara hemma ett år till har jag för mig.
  • Kajsa 77
    Smultron och glass skrev 2008-06-16 20:18:30 följande:
    Hej alla!Jag satt och läste lite i tråden idag på jobbet, men naturligtvis kommer jag inte ihåg vad jag skulle kommentera!Jag skummade lite nu och Numberone, vad roligt! Hoppas verkligen det blir på onsdag!Julia, Vad härligt med förskolan! Mia, vilken härlig bild på sommarblommorna (jag kan inte skilja blommor från ogräs - lika fint alltihop tycker jag!)Jag har nytt i bloggen, visserligen ingen inredning, men från och med nu kommer jag att kunna vistas i trädgården obehindrat så i framtiden kommer det komma många fler trädgårdsbilder! Liten varning för ormbilder, om det är någon som har fobi smultronochglass.blogg.se
    WOW! Vad duktig du har varit!!! Grattis! *impad* Så skönt att bli av med fobin!
  • Kajsa 77
    Kajsa 77 skrev 2008-06-16 20:24:30 följande:
    juliah - Jag är oinbjuden hos dig, så jag kunde inte skriva i din gästbok. TÄnkte jag skulle gratulera till dagisplatserna! hur gör du nu då? Ska båda barnen börja i höst? För du skulle vara hemma ett år till har jag för mig.
    Hösten 09 var det! Sorry! *stressad* Då löste jag det bekymret!
  • Kajsa 77
    malins79 skrev 2008-06-16 20:52:26 följande:
    Jag ska inte beställa någon Nikon. Jag köpte en Samsung för tre veckor sedan. Det var väl Anton sóm skulle beställa en, tror jag ?!
    sorry! Blandade ihop er lite!
  • Kajsa 77
    Anton2005 skrev 2008-06-16 20:55:39 följande:
    Det stämmer att jag skulle beställa. Klickade in en beställning från expert igår men tänkte sen att jag väntar eftersom jag skulle ta den på företaget och nu idag är de slut :( Gick till expertbutiken där jag skulle få samma pris som på nätet om de fick tag på någon åt mig men det verkar inte finnas någon. Enl säljaren på expert är det en utgående modell.
    OJdå! Då får vi skynda oss!
Svar på tråden Vita tråden del 8