Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Tjock kulan skrev 2008-06-03 09:28:45 följande:
    God morgonHär hemma är jag redan slut som artist, Alice har problem med magen och gråter och skriker så fort hon ska bajsa. Har tryckt i henne katrinplommon, päron och aprikos i tre dagar nu men hon har ändå problem blir väl att ta till laxermedel trots att det är emot mina principer . Ska försöka vila en sväng sen blir det till att högtryckstvätta planket i trädgården och måla lite, men som sagt allt hänger ju på vad Alice vill .MM: Jag hade satsat på en omlott klänning det är enklast, Boob har många snygga klänningar tycker jag. Kolla i Malmö, där finns en underbar butik med massa finklänningar för gravida och ammande den ligger en snedgata från Hansa kompaniet om jag minns rätt.Videli: Lycka till i em Lilla fru: Spännande det är väl första ul på pyret
    tack för tips... jag har haft den i tankarna.. kanske borde ta en malmötur snart.. jag skulle vilja en sväng till ikea där också... kanske kan tvinga sambon att åka dit på lördag
  • MildaMaränger
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-03 09:59:53 följande:
    MildaMarängerDär är en Barnvagns affär vid carolicity i Malmö som hade fina Amningsklänningar,kommer dock inte i håg vad affären hette Inte Bonti utan en annan.
    ok... ska kolla upp
  • MildaMaränger

God morgon...

Känns super att vakna pigg 06.20 och veta att jag kan gå och lägga mig igen när jag blir trött. Idag är planen att jag ska städa lite inför helgen, njuta av nya lantliv och försöka packa bb-väskan så gott det går.

Vad ska ni göra?

Ni har väl inte missat min söta sminkväska!? I bloggen såklart!

• MildaMaränger
    Magnolinda skrev 2008-06-05 07:50:44 följande:
    Halloj!Vita tråden är min favorit, kikar ofta i era bloggar och drömmer mig bort! Tänk att ni bor i min dröm! ;)Har en fråga till dig, MildaMaränger: Den typ av glasförvaring som du har i badrumsfönstret - de med tätslutande lock - VAR hittar jag sådana?
    Ikea!!
Svar på tråden Vita tråden del 8