Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Videli... jag tror helt klart att det kan vara en fördel för er att sälja nu. tänk att ni har nära till vatten och nära en sommaridyll. det är ju nu känslan infinner sig! Vi kan ju alltid hoppas på liiiite dåligt väder så kommer säkert fler. När vi köpte vår lägenhet så regnade det, vi hade egentligen tänkt ta en tur på cykel i solen men eftersom det regnade så gick vi och kollade på lägenhet.

• MildaMaränger

oj hoppsan.. idag går jag visst in i vecka 38... då kan den alltså komma nu... nu blir jag nervös ju.. nu kom jag på att jag har en del att förbereda

• MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-10 11:21:06 följande:
    Åh va kul att det är så nära.Vad packade du för kläder till dig själv i BB-väskan? Jag tycker det är lite svårt när man inte vet om det kommer vara jätte varmt el hur vädret är, samt att de flesta kläder nu är ljusa.Tyckte det va lite lättare på vinter när jag fick Anton
    jag har faktiskt inte packat klart den, men jag har tagit med ett par mjukisbyxor. hihi
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-10 11:27:21 följande:
    Jag är bergis på att jag oxå kommer få gå över tiden. Förra veckan hade jag en del förvärkar o sammandragningar men nu känner jag inte ett smack så det är väl lika bra att ställa in sig på nån vecka extra
    vilken vecka är du i?
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-10 11:38:22 följande:
    Jag är i vecka 36+2Måste gå minst 36 fulla veckor för att få föda här i Karlskoga, annars måste man åka in till örebro och det skulle jag verkligen inte vilja. Men som sagt jag får säkert gå längreKänner du av något?
    nja jag känner ju att det är lite tyngre nedåt... inga förvärkar...
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-10 11:39:39 följande:
    Ha ha...nej men nu snart måste det ju vara dax.Orkar man ha på sig mysbyxor på BB om det är så varmt som det varit senaste veckan, funderar jag på
    tunna mjukis?
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-10 12:11:09 följande:
    samma här, godis får sambon köpa hem och gömma tills det är dax. Druvsocker kan jag verkligen rekommendera att ta med. Tog jag under förlossningen
    det har jag faktiskt packat ner!
Svar på tråden Vita tråden del 8