Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

FruPuffen skrev 2008-06-05 08:18:56 följande:
    Nä ush vad gnällig jag lät i inlägget ovan, vilka lyxproblem!!  Fy skäms. Detta är ju vad vi båda har drömt om, barn o hus o båt.
    klart man får gnälla... man kan ju inte alltid orka med allt
  • MildaMaränger
    misak skrev 2008-06-05 08:57:42 följande:
    Godmorgon!Tusen tack för alla kommentarer om mitt kök! Det värmer!MM trist att det ska ta så lång tid. Speciellt när den redan hinner komma ut i handeln innan. Det är väl meningen att om man prenumerar så ska man ha den före, eller? Ja ja dagens I-landsproblem! Ang Pop så är det nog snart rea och då kan man fynda!Idag ska vi på studentfest och i helgen ska vi färdigställa den nya uteplatsen. Äntligen blir min fikahörna klar! Min beställning från Designdirekt har kommit, så även den från Cillas Cottage och Elsas Hem. Gissa om tanten på utlämningsstället tittade med stora ögon. Alla paketen kom samma dag!!!Ha en underbar dag!
    hihi så härligt

cillas cottage? har jag missat den?
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-05 09:32:14 följande:
    God morgon!Här tar de studenten idag och det är så härligt att sitta på kontoret och titta ut på alla studenter som sjunger och är glada. Vilket toppenväder de fick!Det blir nog en lugn dag på jobbet, verkar som de flesta har annat att pyssla med.Såg att ni pratade PoP rea, någon som vet ungefär när den är?
    Pop rean börjar nästa torsdag
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-06-05 09:50:15 följande:
    Åh vad skoj då kan jag planera in shopping då.Det är ju inte alls långt kvar för dig nu så jag kan förstå om du är trött
    jag har en massa måste men nu har jag inte gjort något på flera dagar
  • MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-06-05 09:53:02 följande:
    Jag har aldrig behövt amningspump. Om man behöver det så är det bättre att köpa det efter bebisen är född, så man inte står med en oanvänd pump.
    jaha, en sån... nej det har jag inte köpt
Svar på tråden Vita tråden del 8