• Peak

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-05-05 19:21:07 följande:
    *fniss* du är som han i "Hundtricket"  -av med brallorna om du ska sitta i soffan, du har ju åkt tuben.
    precis det jag letade efter i minnet men kom inte ihåg vilken film det var!! Haha den är så bra och så sitter de där och spelar tv-spel med brallorna nerdragna!
    FruPuffen skrev 2008-05-05 20:42:44 följande:
    Oj kom på att jag måste deklarera...
    har jag just också gjort!

Och här hade vi också en son som inte ville sova utan bara komma upp!! Han har nån fobi mot nappar utan sköld, bara "konturen" (förstår ni? ) och jag ville han skulle ha dem för han har små röda prickar runt munnen efter allt saliv när han suger på nappen, men han tokvägrar dem!! Helt galen
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    BoK mamma - Tack så mycket!!

Juliah - jag har bild på min våg i bloggen, men får ju inte länka den...
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak

Hörde ni Leila på Mixmegapol, herregud jag har ju inte ätit frukost än (håller på och förbereder här på jobbet) och åhhh vad gott allt lät! Suktar....

♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak

haha jag satt vid datorn när de läskades med alla Leilas bakverk på MixMegapol och så skickade jag ett mail typ "Leila är Toppen!! Men sluuuuuta läskas jag har ju godisfri månad!" Och så minuten efter så säger Gry Leila vi får in mycket beröm: och så läste hon mitt mail!!! hihi

♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    lillafruluva skrev 2008-05-06 08:27:45 följande:
    Det låter bra, ska försöka följa dina råd
    vad är det för "fel" på dig? trist när de inte kan ta en på allvar. Så är det ofta på vc verkar det som! Ringde bm för att få p-spruta och hon var ju helt knäpp så jag sa att jag vänder mig till nå´n annan vc trots att jag hör till er om det är så jobbigt! Och så fick jag komma till den vc som ligger vid mitt jobb, inga problem!
    Mailade dock föreståndaren och skrev att de kunde gärna vara lite mer trevliga!
    Busan skrev 2008-05-06 09:05:09 följande:
    Missade Leila jag är en rixfm människa... Men jag beställde hennes bok igår LÄNGTAR.
    jag var det innan, men nej vad de blev tramsiga! Gillar Adam, Gry och Anders mer, men så är det ofta antingen mix eller rix

FruP - jättefina!!
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    lillafruluva skrev 2008-05-06 09:45:18 följande:
    Peak- Jag blir förkyld minst en gång i månaden och det har varit så i ungefär två år. Sista tiden har det berikats med lite av varje, halsont, hosta, huvudvärk och feber..Min mammas kusin Gill jobbar som allt i allo (hur stavar man??) hos gänget på Rix morronzoo De pratar om henne ibland
    trist!! Min sambo är också förkyld mycket, eller mer täppt och snorig men utan att vara förkyld, hur konstigt det än låter! Jag håller på att bli tokig på honom! Så när han har varit på läkarkontroller har han tagit upp det (det är ju inte normalt!) men de pratar mest bort det och har inte tid typ...men han har gjort ett allergitest och är superallergisk mot katter och pollen. Häromdagen hittade jag min nässpray jag fick när jag hade bihåleinflammation, det stog att den hjälpte mot mer än det så jag gav honom den! Tycker han är lite bättre nu faktiskt! Stå på dig om hjälp tycker jag! Krya på dig!

Ja Gill kommer jag ihåg att de pratade mycket om/med! Men jag övergav dem för Mix!
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Camilla R skrev 2008-05-06 13:05:02 följande:
    PEAK: Var inne på Bruka nu på lunchen och de har två torkställningar i trä, 790:- för den mindre och 990:- för den större.
    åh tack vad gullig du är!!  Det var inte så "farligt" ändå, hittade ju en "omärkt" för 1500:- så detta var ju ett fynd!
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Camilla R skrev 2008-05-06 13:58:23 följande:
    Vill ha tips om kamera!Vi skall köpa ny, men beslutsångesten sätter in, dessutom är det ju en djungel av kameror.Har du/ni någon som ni rekommenderar??
    vi har en kamera som man även kan ta bilder under vatten med! Stöttålig är den också, jag tycker det blir bra bilder. Tror det är denna vi har http://www.olympus-sverige.com/consumer/29_mju_770_sw.htm?redirect försökte leta på nätet men det är ju inte lätt Vi köpte den på expert för ca 2500-3000 kr tror jag.
    Camilla R skrev 2008-05-06 14:01:37 följande:
    Ferrero Raffaello är ju gott och mumsigt, plus att de ju har papper om sig!Om du inte vet vilka jag menar, kan du se bild här: www.elegantshop.ro/produs/1144/raffaello.htmlde säljs överallt.
    åh herregud var ju tvungen att kolla bilden - jag har ju godisfri månad ju!!! Skrikandes
    ♥ Lowe mitt allt ♥
  • Peak
    Camilla R skrev 2008-05-06 14:45:50 följande:
    Tack för tipset om kameran skall surfa in och se lite mer om den. När den godisfria månaden är över, ta en Raffaelo, de är supergoda!
    ja jag får göra det, har tänkt ta en månad bara för att få sötsuget att gå över lite. Och inte gå coh äta nå´n godis varje dag utan hålla det till en dag i veckan sedan!
    numberone skrev 2008-05-06 20:41:30 följande:
    På torsdag skall vi gipsa av magen! Ska bli jätte roligt... är det nån av er som gjort det?
    jag har, en vecka innan han föddes. Ta mycket barnolja/salva/vaseline och glöm inte ovanför brösten (om du ska ha med dem) för där glömde jag lite och aj vad ont det gjorde att dra bort det sen! Har bild i min blogg. http://hemmahoskristin.blogspot.com/
    mimmi006 skrev 2008-05-06 20:59:12 följande:
    Tack, det kan behövas.... kolla kommentaren under den 30 maj....
    vad har hänt? Tråkigheter?? Jag kan inte gå in i bloggen, kan du hinta ngt eller så får jag vänta tills jag kommer hem!
    Nu har jag läst alla sidor och nu får nån tala om vad som skrev för nu är jag nyfiken och arg innan jag ens vet vad det står!!
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-07 08:22:46 följande:
    Sedan kan du måla den i guld, svart och lila och hänga den på väggen . Har tyvärr inte fått se någon diskret vitmålad mage mot helvit vägg än, men det kanske kommer.
    välkommen in till mig då! Fast målad är den inte...bara gips.
  • Peak
    Truffles skrev 2008-05-07 08:34:16 följande:
    Håller med Peak, vill också veta vad som skrivits... Jag hittar inte ens ett inlägg från den 30 april...
    lillafruluva skrev 2008-05-07 08:35:47 följande:
    kolla den 29:e
    Kan ingen skriva det eller inboxa? Jag kan ju inte gå in i bloggar från jobbat
    FruPuffen skrev 2008-05-07 08:58:00 följande:
    Ja jag såg det med! Jag tycker väl att om man ska vara med på träffen så ska man väl iallafall ha kommenterat i den här tråden. Jag saknar fortfarande ett slutet forum! Ingen som vet om det blev nåt av det?Det finns så mycket konstigt folk på nätet... Jag tycker det är lite krångligt att kommunicera via maillista .
    Håller med! Vi är ju ett gäng som har ett forum som är slutet, jättebra uppbyggt! Vore kul med ett likadant så man kan få säga vad man vill! Dessvärre fattar jag ju inte hur man gör sådant, men kan luska lite till!
Svar på tråden Vita tråden del 8