• Peak

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-05-12 11:43:02 följande:
    Ja hihi jag vet vem som bor där inne men inte sambon, han vill inte veta förrän den kommer ut!
    nämen, du försäger dig inte då!?
  • Peak
    numberone skrev 2008-05-12 11:48:33 följande:
    hihi ne det går jätte bra, jag har svårt att säga han/hon så jag kallar bebben för den fortfarande ....
    okej tur det då
    Hade 3 som var gravida på inflyttningsfesten i lördags och jag fick alla 3 bebisarna att vakna så jag fick känna när de sparkade! Man var tillbaka till sin egen graviditet då!
  • Peak
    MildaMaränger skrev 2008-05-12 16:56:55 följande:
    TIPS! Snygg tandkräm ! Vademecums limited edition 2008.. finns i svart och grön ocksåMer bilder i min blogg... www.mildamaranger.blogspot.com/
    kan inte se bloggar från jobbet, men antar att den är liknande den de hade förra gången...Jag hittade inte en enda tub NÅGONSTANS!!!

SYLT - Jättefina!!! Säg inte att det ljusblå prickiga tyget är slut Gråter Jag letar ju efter sådant och har inte hittat så nu tänkte jag att S&S är min sista utväg....
  • Peak
    Kajsa M skrev 2008-05-12 22:08:23 följande:
    Kaktus76 - Ja vi har stött på en nonchalans som inte är av denna värld. Näsa gång ska vi be om namnet på den vi talar med.
    ja gör det varje gång och anteckna, sedan kan du skriva/ringa till föreståndaren! Håller med någon annan som sa att även om de tycker si eller så så säger man det inte!!! Stå på er, tyvärr måste man kämpa för att komma någonstans i vården ganska ofta!

Malins - jag kan känna som du. Jag har ETT barn (snart 2 år) och han vill gärna att men leker med honom, inte så mycket själv, så det blir inte mycket tid till annat tycker jag!

har ju iofs nyss byggt och fixat ett hus så det tog ju lite på krafterna. Men nu är jag sugen på att komma igång med lite pyssel Min sambo jobbar lite extra om kvällarna nu och kommer inte hem förrän 20-21-tiden och borta en del på helgerna också. Så det blir till att pyssla när sonen lagt sig, ca 19.30 och då orkar jag inte!

Jag är superinpad av er alla supermorsor här i tråden! Fattar inte hur ni gör!! Eller hur ni hinner, ni syr och målar och pysslar och fejar...Jag trodde ju att jag skulle ha det mer ordningssamt nu när vi flyttat till hus och har mer förvaringsutrymmen, men icke! Det är papper som samlas som man måste göra någonting med, leksaker, och en hel del annat som bara blir liggandes. Jag är urdålig på detta känner jag, får städa massor varje dag!!
  • Peak
    MildaMaränger skrev 2008-05-13 11:02:09 följande:
    inte riktigt lik... snyggare... finns på Åhlens
    okej får kolla in Åhléns då! Lust att slänga in en bild till här? Kyss
  • Peak
    Truffles skrev 2008-05-13 11:12:50 följande:
    Peak, förstör inte mina drömtankar nu. Precis så där tänker ju jag nu, att när vi flyttar till huset, DÅ ska vi minsann ha förvaring så att det aldrig mer behöver se ut. Speciellt då också efter att vi rensat ut halva bohaget och allt i det från lägenheten. Du menar alltså att det nödvändigtvis inte måste bli bättre?! *suckar*
    jag är nog obotlig tyvärr! För vi har ju mer förvaring och vi har gjort oss av med en hel del saker och ändå funkar det inte. Det värsta är nog att jag hamstrar papper och kuponger och liknande! jag samlar gärna streckkoder och får saker...jag spar på annat som ger rabatter och allt bli liksom liggandes...usch och blä! Måste blir mer ordentlig!
    Fattar ju inte hur andra gör bara (eller så är det jag som är snål...)
  • Peak

mimma - ja det är inte så kul..som i helgen spenderade vi hela lördagen med att städa, laga lite mat och baka, och fixa inne och ute var det toppenväder! Hade inflyttningsfest på kvällen och på söndagen såg det ju värre ut innan vi började städningen på lördagen!! varför städar man innan en fest?

• Peak
    mimmamum skrev 2008-05-13 11:31:43 följande:
    Peak, ja varför, hihi! Nej man skulle anställa en städhjälp, det skulle verkligen vara värt pengarna!
    ja jag tror det!!!

Truffles - ja i vårt förra kök hade vi ett skåp där det var lite blandad kompott och en låda som var likadan. Skåpet gick under namnet "skräpskåpet"
    Nu har jag ju iofs ett arbetsrum så jag ska försöka få till en "skräplåda" där inne!
  • Peak
    MildaMaränger skrev 2008-05-13 12:15:59 följande:
    om du kollar några sidor bak så finns bild
    jag har bara ett X där så jag trodde du hade tagit bort den. det var därför jag frågade
    13 år emellan skrev 2008-05-13 12:33:43 följande:
    Peak:Det blå prickiga tyget FINNS kvar i butiken iaf. Jag skickade 3 m till Fru Puffen för ett tag sedan, men postfrakten var grymt dyr faktiskt, 79 kr tror jag det blev
    oj blev det så dyrt...2 kg kostar 66 och skrymmande 11 = 77 kr - kan det stämma att det vägde ca 2 kg?
  • Peak

jag ska på utvecklingssamtal på dagis snart...hon sa att jag skulle fundera på saker jag ville ta upp och som vi funderat på osv...ehhh vad vill man fråga om då?? Jag är helt nollställd..

Svar på tråden Vita tråden del 8