Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-05-14 11:20:40 följande:
    Hej igen!Samma gamla Kajsa här men med lite onödiga siffror efter....
    Vad hände Kajsa?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Kajsa: Aha!
    Ang. afrikansk lilja har jag ingen aning. Men fråga även i trädgårdstråden. ( dit jag för övrigt längtar att vara aktiv)

• Ninizen

Hej tjejer!

Det var ett tag sedan jag visade mig.

Knyttis: Så tuff du är som fixar allt själv på så lite sömn när mannen är borta. En stor eloge till dig. Hoppas verkligen att nätterna blir bättre när middagsluren försvinner på dagis. Och du.....skicka ut katterna Jag kommer så väl ihåg när min gamla Tarzan höll på. Jag blev tokig Fast vi bodde i lgh så man fick stå ut....i 17 år, hehe. *Rest in peace*

Malins: Jag vill också se bilder på tvättstuga!! Please...

Mia: U know me, det är bara att bildbomba på. Älskar dina bilder.

Lillafruluva: Tänk, 4 barns mamma?? Inte dåligt Har du kunnat smälta det ännu?

Har bara läst sista sidan så förlåt om jag missat massor Generad

Nu till min fråga. Huset vi flyttar in i har snedtak i sovrummen färuppe. Bild finns i galleriet strax. Ska man ha kvar fondväggar, fast i andra färger dock, typ ljusare grått i vårt sovrum och kanske ngn snygg fondtapet i lillemans rum. Eller ska man inte ha fonsväggar och bara ha en färg i rumen. Skulle ni då ta vitt eller ljusgrått? Jag tänker så det lnakar och kommer verkligen inte på hur det ska se ut. Kan man dessutom tapetsera skjutdörrar i ek eller måla?

• Ninizen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhh va fint Malins!!!! Sparar bilden för kommande planer

• Ninizen
    lillafruluva skrev 2008-05-27 10:15:45 följande:
    Ninizen- Har nog inte riktigt smält det än, var tvungen att ta ett extra test för att dubbelkolla
    Haha, kan tänka mig det Vad säger barnen då?

Tjock kulan: NU finns det bilder.
  • Ninizen
    lillafruluva skrev 2008-05-27 10:24:44 följande:
    Ingen i släkten vet något än, bara ni i vita tråden
    Ojdå. *sträcker på mig av stolthet* hihi
Svar på tråden Vita tråden del 8