Vita tråden del 8
numberone: Fy fasiken, det känns som igår. Kommer så väl ihåg det. Sen sägs det att man glömmer förlossningen också efter ett tag. Mitt svar: Fråga mig om 2 år till
numberone: Fy fasiken, det känns som igår. Kommer så väl ihåg det. Sen sägs det att man glömmer förlossningen också efter ett tag. Mitt svar: Fråga mig om 2 år till
Magu: Vilken otroligt vacker dikt i din press. Blir alldeles rörd....*mitt veka mammahjärta blöder*
Godkväll!
Kikar in....efter långt uppehåll känns det som. Hoppas ni har det bra här i tråden och i värmen. Själv jobbar jag mig igenom alla fina dgr...tyvärr.
Himmelbit: Wow! Såååå fint ert badrum blir. Bra att du fick ta vit fog tillslut. Det tycker jag du gjorde helt rätt i. Vad för tapet ska du ha i sovrummet?
Milda: Hmm, ja du...Jag får nog säga som de andra. Min T fick sova i egen säng direkt. Det bara blev så. Sov även i eget rum från att han var 3 månader. Vill inte ens sova hos oss, även om VI vill. Nä, han ska sova i sitt rum och sin säng. Bestämd liten herre. Ni får känna efter hur ni vill ha det när bebis kommer. Eller du är helt 100 på att du vill att liten ska sova hos er?
Himmel: Ojojoj. Precis en sådan byrå jag är på jakt efter *sjukt avis*
Gonatt Nublu
Himmelbit kom igen!! Vill se tapeten nuuuuuu