Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

numberone: Fy fasiken, det känns som igår. Kommer så väl ihåg det. Sen sägs det att man glömmer förlossningen också efter ett tag.  Mitt svar: Fråga mig om 2 år till

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Magu: Vilken otroligt vacker dikt i din press. Blir alldeles rörd....*mitt veka mammahjärta blöder*

• Ninizen
    numberone skrev 2008-05-28 23:36:18 följande:
    Låter ju jätte härligt!! hihi....Ne nu måste jag lägga mig...sov gott sen!!KRAM på er...
    Du...förlåt mig....var inte meningen att skrämmas eller ngt. Men ont gör det ju, det kan man inte komma ifrån. Vi hoppas bara att du slipper mina 30 timmar . Nääää, förlåt, nu var jag där igen, haha. Det kommer gå skitbra. I promise!

Kram på dig och sov gott!
  • Ninizen
    Kajsa 77 skrev 2008-05-29 14:40:04 följande:
    Operation måndag morgon! *nervös och lättad*
    Tack och lov! *kramar om och önskar lycka till*

Godkväll förresten
  • Ninizen
    numberone skrev 2008-05-29 15:12:24 följande:
    Håller på att lägga in bilder i bloggen nu på överkastet och jag blev faktiskt väldigt nöjd med det.... herrejösses för 200 spänn...då kan man ju tröttna på det efter sommarn....Skulle vilja ha ett från GreenGate egentligen men 2000 har jag inte möjlighet att lägga...
    Verkligen superfint och sååå billigt. Förstår att du går och kikar med jämna mellanrum. Vilken underbar huvudgavel dessutom. Bra jobbat!

LCroft: Vilken drömlik uteplats. Helt underbar. Tänk att få sitta där och njuta i sommar

Grattis Saga på födelsedagen

PD77: Jag hade också grav.diabetes som jag kanske sagt innan. Allt blev bra igen när lilleman tittade ut och så blir det säkert för dig också. Jag åt också nyttigt och var inte alls överviktig, snarare tvärtom just då (dock inte längre) Jag blev helt chockad över mitt/mina glukostest. Men som sagt, nu är allt bra igen. Det kommer garanterat bli bra för dig också. Vissa är bara mer "sockriga" i kroppen under graviditet sa min dietist. Min kompis som är styrke och aerobic-instruktör har fått det båda sina graviditeter. Hon äter nyttigast i världen.
  • Ninizen

Godkväll!

Kikar in....efter långt uppehåll känns det som. Hoppas ni har det bra här i tråden och i värmen. Själv jobbar jag mig igenom alla fina dgr...tyvärr.

Himmelbit: Wow! Såååå fint ert badrum blir. Bra att du fick ta vit fog tillslut. Det tycker jag du gjorde helt rätt i. Vad för tapet ska du ha i sovrummet?

Milda: Hmm, ja du...Jag får nog säga som de andra. Min T fick sova i egen säng direkt. Det bara blev så. Sov även i eget rum från att han var 3 månader. Vill inte ens sova hos oss, även om VI vill. Nä, han ska sova i sitt rum och sin säng. Bestämd liten herre. Ni får känna efter hur ni vill ha det när bebis kommer. Eller du är helt 100 på att du vill att liten ska sova hos er?

• Ninizen

Himmel: Ojojoj. Precis en sådan byrå jag är på jakt efter *sjukt avis*

• Ninizen
    FruPuffen skrev 2008-06-07 23:07:42 följande:
    Hej Ninizen!!! Nu är jag så trött, så trött. Klockan är alldeles för mycket. God natt!
    Heeeej Puffen! Och Godnatt!!! Flört
  • Ninizen

Gonatt Nublu

Himmelbit kom igen!! Vill se tapeten nuuuuuu Cool

Svar på tråden Vita tråden del 8