Inlägg från: Smultron och glass |Visa alla inlägg
  • Smultron och glass

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-16 18:56:19 följande:
    Smultron,Låter bra! Och jag mutade mig själv ju med vattenkannan för att jag genomled tandläkarbesöket.Läste en undersökning som handlade om att kvinnor var dåliga på att belöna sig själva. Fram för mer belöning tycker jag
    Håller helt och hållet med! Fram för mer belöningar
  • Smultron och glass

Lillaluvan: Jajamensan! Jag pratade med tjejen idag, och hon verkar vara hur gullig som helst och framför allt verkade hon veta vad hon pratar om.

• Smultron och glass
    lillafruluva skrev 2008-05-16 19:12:54 följande:
    Vad skönt!! Hoppas det funkar för dig
    Det hoppas verkligen jag också! Det är jobbigt att ha en trädgård på 2000 kvm som jag inte vågar vara i (och det är ju itne så att det kryllar av stora boaormar eller något, det är kopparödlor vi har...) Men nu är första steget avklarat - att boka tid.
  • Smultron och glass

God morgon (eller förmiddag om man ska vara petig)!

Peak: Vilka kanonfina korgar! Den typen av presenter blir jag alltid jätteglad för!

Appropå jätteförsiktiga föräldrar, min kusin är just sån. Ingen annan än henne får hålla i barnet, inte ens barnets mormor (som jobbar med barn hela dagarna och är helt fantastisk med bebisar)! Galet!

Julia: Jag är säker på att det kommer ordna sig för dig och barnen!

Lasseliten: Vilken lyx med städhjälp! Det skulle faktiskt jag också vilja ha, fast jag inte har barn. Vi jobbar ju sjukt mycket istället och städningen är verkligen det stora diskussionsämnet heeela tiden. Vore skönt med lite hjälp kanske en gång i månaden, eller till och med bara varannan månad, så att en riktig storstädning blir gjord någon gång. Berätta hur det gick sen!

MM: Nä, vad trist att du blir utan pengar den här månaden!

• Smultron och glass

Just det, Nublu, lycka till på intervjun!

• Smultron och glass

Hej tjejer!

Nu är jag på utbildning på dagarna igen, och försöker jobba ikapp så mycket som möjligt på kvällarna. Inte mycket datortid med andra ord.

Jag håller med Gullfina, jag hinner aldrig riktigt med i tråden, men jaja. Det är roligt att läsa när jag väl är här.

Jag har lite balkongbilder i bloggen smultronochglass.blogg.se

Och nu ska jag skumma ikapp lite och bli massvis med inspirerad!

• Smultron och glass

Nämen, vad är det jag läser. Har en blogg blivit härmad? Får hoppas att hon gjorde det av misstag och att hon byter namn på sin.

Vanilj: Superfin tvättbalja!

Lillafruluva: Härligt med shopping! Jag skulle också behöva en ny väska. Jag har en hel garderob full, men jag har en favorit som jag använder och nu håller den på att säga upp sig helt! Så en ny borde jag få köpa tycker jag

Och sen var det massvis med saker jag tänkte kommentera, men minnet är kort, och inte särskilt bra.

• Smultron och glass

Sylt: Vad kul att bli tillfrågad en gång till! Grattis!

• Smultron och glass
    malins79 skrev 2008-05-27 20:30:07 följande:
    Var tvungen att klistra in två bilder på mina godingar, hoppas det är Ok?!Saga har chokladglass runt hela munnen...!
    Vilka superhärliga bilder, snacka om sötnosar!
Svar på tråden Vita tråden del 8