Vita tråden del 8
Ingen som har några tankar kring att Vakre hjem har dragit pengar från mig? Jag vill ju inte ringa och klaga om det är så att de har rätt.
Ingen som har några tankar kring att Vakre hjem har dragit pengar från mig? Jag vill ju inte ringa och klaga om det är så att de har rätt.
Tack för era tankar. Det som jag tycker är skumt är att de inte har skickat någon faktura eller ens något papper på att de ska dra pengar. Jag har ju som sagt inte gett dem tillstånd att ha prenumerationen på autogiro. Men jag får ringa dem nästa vecka, hoppas bara jag förstår vad de säger
Hoppar in och säger att ni gärna får komma med åsikter i bloggen! (har dock inget med inredning att göra)
hemmahosalva.blogspot.com
Knyttis - Tack för tipsen. Himlas lagerbutik låter verkligen lockande.
Oj, nu läste jag om videlis man. Vad hemskt! Men ni hade verkligen tur i oturen att han kommer kunna bli återställd.
Jag behöver råd!
Vi ska budget-renovera vårt vardagsrum. I framtiden ska golvet och taket bytas ut och väggarna tapetseras med en vit tapet med mönster. Men nu är det tänkt att målas.
Problemet är att min man inte vill att vi ska måla väggarna vita. Så nu vill jag ha tips på andra ganska neutrala färger som passar till vita och svarta möbler.
God morgon!
Jag har en del att läsa ifatt men jag tänkte bara säga att jag har en smygtitt i bloggen. Jag har också lagt till en undersökning som ni gärna får svara på!
Hej! Glad midsommar!
Jag ska läsa tillbaka lite men ville bara säga att jag har ett nytt inlägg i bloggen.