• MariaV

Vita tråden del 8

Ingen som har några tankar kring att Vakre hjem har dragit pengar från mig? Jag vill ju inte ringa och klaga om det är så att de har rätt.

• MariaV

Tack för era tankar. Det som jag tycker är skumt är att de inte har skickat någon faktura eller ens något papper på att de ska dra pengar. Jag har ju som sagt inte gett dem tillstånd att ha prenumerationen på autogiro. Men jag får ringa dem nästa vecka, hoppas bara jag förstår vad de säger

• MariaV

Knyttis - Tack för tipsen. Himlas lagerbutik låter verkligen lockande.

• MariaV

Oj, nu läste jag om videlis man. Vad hemskt! Men ni hade verkligen tur i oturen att han kommer kunna bli återställd.

• MariaV

Jag behöver råd!
    Vi ska budget-renovera vårt vardagsrum. I framtiden ska golvet och taket bytas ut och väggarna tapetseras med en vit tapet med mönster. Men nu är det tänkt att målas.
    Problemet är att min man inte vill att vi ska måla väggarna vita. Så nu vill jag ha tips på andra ganska neutrala färger som passar till vita och svarta möbler.

• MariaV
    numberone skrev 2008-06-17 11:50:49 följande:
    Vi har pratat om att ha en väldigt ljus grå hos oss, det kan bli fint emot allt det vita...
    Jo jag har också funderat på ljusgrått, vi har ju en del ljusgrått hemma. Det är bara det att rummet är grått nu (fast det ser svampat ut!) så det känns som man vill ha något nytt. Fast och andra sidan blir nog ljusgrått bäst, passar ju med vår ljusgrå kakelugn också.

Förresten, lycka till imorgon!
  • MariaV

God morgon!
    Jag har en del att läsa ifatt men jag tänkte bara säga att jag har en smygtitt i bloggen. Jag har också lagt till en undersökning som ni gärna får svara på!

hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV
    juliah skrev 2008-06-19 08:59:55 följande:
    Har röstat! Roligt att se dig här, vi har säkert skrivit "om varandra", har inte sett dig på länge.
    Tack för rösten Jo jag tror inte vi har varit online samtidigt. Grattis till extrapengarna. Synd att jag inte kommer med till Sthlm som det var tänkt. Jag vågar inte för min foglossning.
Svar på tråden Vita tråden del 8