• MariaV

Vita tråden del 8

God kväll! Har tagit en bra stund att läsa ifatt men nu är jag klar Nu ska det bara läsas igenom alla dessa bloggar jag har klickat upp.

videli, har inte ikea några vita linnegardiner?

• MariaV

Kajsa - Jag skrev att jag trodde att ikea hade vita linnegardiner. Och det visste du ju att de hade

• MariaV
    mimmi006 skrev 2008-07-01 21:01:45 följande:
    Hej hopp! Jag har lagt in en bild på badrumsgolvet nu, men jag varnar känsliga, det krävs lite fantasi för att se att det där ska bli något! Skillnad mot Himmelbits fina badrum med andra ord...bild i mitt galleri.
    Åh superfint! Speciellt till vita väggar/kakel. För det skulle ni väl ha?
  • MariaV
    Videli skrev 2008-07-01 21:05:24 följande:
    Men är det riktigt linne? måste springa in och kolla på ikeas sida...
    Det kanske det inte är. Tycker att det borde vara det med tanke på priset.
  • MariaV

Hej hej.

Vad roligt för MM! Hoppas allt går bra.

Malin, tycker också att det låter superbilligt

• MariaV

Hej. Hinner inte riktigt med i ert tempo men jag försöker

Grattis Numberone till en supersöt Ellen!

Å grattis MildaMaränger till en vacker liten (väldigt liten om man jämför födelsevikt med min lilla klump) Hedvig!

Spännande att höra om allas renoveringar. Hade vår ekonomi sett annorlunda ut hade vi förverkligat våra drömmar i lite snabbare tempo än vad som sker nu.

Har bloggat om kladdkakemuffins idag också hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV

Hej tjejer!
    Vad roligt att så många verkar gilla Sex and the city-filmen. Jag och en vän ska förmodligen se den i veckan som kommer.

Sitter hemma med en tös med varm panna och en hel del hosta.. stackarn.

Jag har sytt förresten! Vad kan ni se i bloggen hemmahosalva.blogspot.com

• MariaV

God kväll!
    Kajsa, vad fint det blev med målat staket! Jag vill också ha ett vitt hus med vitt staket

• MariaV

MiaMariah, den där tavlan var supersöt och verkligen skickligt gjord!

• MariaV
    Videli skrev 2008-07-08 22:33:10 följande:
    Mia,Den där tavlan känner jag igen från någon blogg Såå uktigt gjord!Är det någon som vet vart man får tag på alla Rabattkoder som finns? Bla tretti.se har ju sånt.. Hur får man veta sånt?
    Kolla rabattkod.se
  • MariaV

Jättefina kuddar Bea! Kilar in till din blogg genast och ser vad för tävling du har.

• MariaV

Hej Hej

Vilka fynd videli har gjort! Du måste vara en jäkel på att pruta (tänker på fotöljen också)

Jag håller tummen för Johannas syster och lånar ut några extra armar.

• MariaV

Hej hej.
    Jag förstår er precis när det gäller barn som inte vill lägga sig. Igår började vi försöka få våran tjej att lära sig somna utan att man behöver puffa hela madrassen tills armarna går av. Hoppas att hon snart lär sig.

På tal om leilas bakbok, måste jag hålla med. Alla hennes recept är såå goda.

• MariaV
    Himmelbit skrev 2008-07-14 21:16:21 följande:
    Ibland är det som att vår son inte kan koppla av om vi ÄR hos honom. Utan att vi måste lämna honom trots att han blir ledsen... Då som först kan han slappna av och komma till ro. Men det går verkligen i perioder för honom.Ja!! Kan man skylla på henne om man inte kan visa sig på stranden tro  
    hehe.. det låter som en helt okej förklaring Funkar dock inte för mig, jag får skylla på mannen för den tjocka magen
Svar på tråden Vita tråden del 8