Vita tråden del 8
God kväll! Har tagit en bra stund att läsa ifatt men nu är jag klar Nu ska det bara läsas igenom alla dessa bloggar jag har klickat upp.
videli, har inte ikea några vita linnegardiner?
God kväll! Har tagit en bra stund att läsa ifatt men nu är jag klar Nu ska det bara läsas igenom alla dessa bloggar jag har klickat upp.
videli, har inte ikea några vita linnegardiner?
Jaha Kajsa visste!
Jag har Leila-bakat. Finns att skåda i bloggen
hemmahosalva.blogspot.com
Kajsa - Jag skrev att jag trodde att ikea hade vita linnegardiner. Och det visste du ju att de hade
Hej hej.
Vad roligt för MM! Hoppas allt går bra.
Malin, tycker också att det låter superbilligt
Hej. Hinner inte riktigt med i ert tempo men jag försöker
Grattis Numberone till en supersöt Ellen!
Å grattis MildaMaränger till en vacker liten (väldigt liten om man jämför födelsevikt med min lilla klump) Hedvig!
Spännande att höra om allas renoveringar. Hade vår ekonomi sett annorlunda ut hade vi förverkligat våra drömmar i lite snabbare tempo än vad som sker nu.
Har bloggat om kladdkakemuffins idag också hemmahosalva.blogspot.com
Hej tjejer!
Vad roligt att så många verkar gilla Sex and the city-filmen. Jag och en vän ska förmodligen se den i veckan som kommer.
Sitter hemma med en tös med varm panna och en hel del hosta.. stackarn.
Jag har sytt förresten! Vad kan ni se i bloggen hemmahosalva.blogspot.com
God kväll!
Kajsa, vad fint det blev med målat staket! Jag vill också ha ett vitt hus med vitt staket
MiaMariah, den där tavlan var supersöt och verkligen skickligt gjord!
Jättefina kuddar Bea! Kilar in till din blogg genast och ser vad för tävling du har.
Hej Hej
Vilka fynd videli har gjort! Du måste vara en jäkel på att pruta (tänker på fotöljen också)
Jag håller tummen för Johannas syster och lånar ut några extra armar.
Har även ett inlägg i bloggen om en trädgårdssoffa och en gul katt
hemmahosalva.blogspot.com
Hej hej.
Jag förstår er precis när det gäller barn som inte vill lägga sig. Igår började vi försöka få våran tjej att lära sig somna utan att man behöver puffa hela madrassen tills armarna går av. Hoppas att hon snart lär sig.
På tal om leilas bakbok, måste jag hålla med. Alla hennes recept är såå goda.