Vita tråden del 8

Numberone: Måste det vara tipptop redan nu? Halva nöjet är att låta det växa fram.. När det väl är klart så vill man ju bara börja om

Hinner inte läsa ikapp, syr kuddfodral så symaskinen ryker. Ska börja på mitt sjunde nu

*Pust* Kuddgalningen i mig har haft fullt upp idag.. Åtta nya kuddfodral, klå det ni!
LoM: Har du inte redan köpt lyktan!? *trodde du skulle rusa dit bara vi sa att det var okej*
Anton: Åhh! Vad fint hus!! Och sambon såg helt okej ut han med..
Kajsa: Vilken fin korg, och gulligt hjärta.
Numberone: Rummet ser jättefint ut!! Om jag var du hade jag köpt en matta och sen väntat och känt efter på vilken stil som passar just er bebis. Tänk på att det kan vara bra att placera sängen så att man kan se den från dörröppningen.
Sylt: Grattis!! Gissade att du stod näst i tur !
Mia: En KA?
Alla mina nya kuddar finns att beskåda i bloggen !
13år, LoM, och Mia: Det funkar på allt
.. Maken har tom slutat att sividera med mig
..
Just nu bearbetar jag honom om att vi ska ta och åka hela familjen till syrra i Usa. Bara flygbilljetterna går på 32laxar .
Tjock kulan: Äsch, det var väl inget . Det går snabbt när man fått in vanan
.
13år emellan: Instämmer helt i det lasse säger!
Åh vad fina kort du visar Miamariah!!
Fy vad seg jag är idag! Kom hem från jobbet och dagis/skolhämtningar och har helt sonika dött framför datorn. Tog en liten paus för att steka blodpuddning och sen fastnade jag igen. *hör maken putsa och damsuga ute i köket*
Vaniljdrömmar: Jättefin banner! Du får väl ps:a bilderna så kakorna blir vita nog
.
Peak:Oj! Det var lång tid hoppas på att du blev nöjd med resultatet. Ska till frissan själv nästa vecka. Hoppas på att bli av med min permanent jag med. (som jag fö fick omgjord och sen klippt gratis för att jag inte var nöjd)