Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-19 15:54:27 följande:
    hej hallå.. jag vill ju köpa lykta.. var är alla "klart du ska köpa den"?
    Klart att du behöver en lykta!! Hur ska du annars kunna gå vidare med ditt liv !!

Numberone: Måste det vara tipptop redan nu? Halva nöjet är att låta det växa fram.. När det väl är klart så vill man ju bara börja om ..

Hinner inte läsa ikapp, syr kuddfodral så symaskinen ryker. Ska börja på mitt sjunde nu
  • Det ljuva livet

*Pust* Kuddgalningen i mig har haft fullt upp idag.. Åtta nya kuddfodral, klå det ni!

LoM: Har du inte redan köpt lyktan!? *trodde du skulle rusa dit bara vi sa att det var okej*

Anton: Åhh! Vad fint hus!! Och sambon såg helt okej ut han medFlört..

Kajsa: Vilken fin korg, och gulligt hjärta.

Numberone: Rummet ser jättefint ut!! Om jag var du hade jag köpt en matta och sen väntat och känt efter på vilken stil som passar just er bebis. Tänk på att det kan vara bra att placera sängen så att man kan se den från dörröppningen.

Sylt: Grattis!! Gissade att du stod näst i tur !

Mia: En KA?

Alla mina nya kuddar finns att beskåda i bloggen !

• Det ljuva livet
    malins79 skrev 2008-05-19 20:55:51 följande:
    Vad fina kuddar du sytt!Var har du hittat tygerna?Det kändes väldigt somrigt.
    De randiga och de med stjärnorna hittade jag på Myrins textil i gbg. Det blommiga kurbitsmönstrade fanns på Åhlens.
  • Det ljuva livet
    LinaoMatilda skrev 2008-05-19 20:56:56 följande:
    Dll: Jag borde väl ha gjort det. Men det känns ändå mycket för en lykta..
    Du får väl göra som vanligt , räkna på hur länge du kommer att ha den.. Säg 5 år, då blir det ju bara 9kr i månaden för något som gör dig glad .. eller om du bestämmer dig för att sälja den för halva priset efter 5år så kostar den bara 4,5kr i månaden.. Alltså nästan helt gratis
  • Det ljuva livet

13år, LoM, och Mia: Det funkar på allt .. Maken har tom slutat att sividera med mig ..

Just nu bearbetar jag honom om att vi ska ta och åka hela familjen till syrra i Usa. Bara flygbilljetterna går på 32laxar .

Tjock kulan: Äsch, det var väl inget . Det går snabbt när man fått in vanan .

• Det ljuva livet
    Tjock kulan skrev 2008-05-19 21:55:35 följande:
    DLL: , vilket fint soffbord du har var har du shoppat det?
    Det är ett Rosiebord som fanns i Mios sortiment tidigare. Galet dålig kvalité dock, klarar inte av att sönerna kör på det med sina Bobbycars utan att tappa små bitar.

Säng någon?
    http://www.blocket.se/vi/16465613.htm?ca=15_s

Eller två drängaskåp?
    http://www.blocket.se/vi/16464628.htm?ca=15_s
  • Det ljuva livet

Fy vad seg jag är idag! Kom hem från jobbet och dagis/skolhämtningar och har helt sonika dött framför datorn. Tog en liten paus för att steka blodpuddning och sen fastnade jag igen. *hör maken putsa och damsuga ute i köket*

Vaniljdrömmar: Jättefin banner! Du får väl ps:a bilderna så kakorna blir vita nog .

Peak:Oj! Det var lång tid hoppas på att du blev nöjd med resultatet. Ska till frissan själv nästa vecka. Hoppas på att bli av med min permanent jag med. (som jag fö fick omgjord och sen klippt gratis för att jag inte var nöjd)

Svar på tråden Vita tråden del 8