Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    malins79 skrev 2008-05-21 20:20:06 följande:
    Dessa stolarna!
    Fina! Jag såg annonsen på blocket Det borde nog gå att få plats med dem om man lägger dem omlott.
  • Det ljuva livet
    malins79 skrev 2008-05-21 20:59:24 följande:
    Hur stora är dem? Dom var jättefina.Jag själv skulle vilja ha två stora och de brukar kosta en hel del!
    De är bara 23cm höga. Tänkte ha dem i sovrummet.
    Anton2005 skrev 2008-05-21 21:00:39 följande:
    Jag tycker oxå det lät billigt. Vi har två stora på våran trapp. De brukar ju kosta en slant men fördelen är ju att de inte blir förstörda av att stå ute och inte fryser sönder på vintern
    Jag drömmer verkligen om två stora. Men inte en chans att det passar till vårt sjuttiotalstegelhus i aprikost! Grannarna längre upp på gatan har två som jag drömmer våta drömmar om varje gång jag går förbi.
  • Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2008-05-21 20:59:30 följande:
    Det blev en med blå klädsel eftersom vi vet att det ligger en liten Algot i min mage
    Grattis! Vad kul med två killar
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 21:01:06 följande:
    DLLSkitbilligt!
    Men frakten går på 130:- med.

Så ni tycker att jag ska köpa då?? *förväntar mig ett JA!*
  • Det ljuva livet

Nä, jag blev snålSkrikandes! Ska till Ullared om ett par veckor och borde spara pengarna tills dess. Och urnor finns väl kvar ett tag till så länge som de har funnits

• Det ljuva livet
    Anton2005 skrev 2008-05-21 21:09:53 följande:
    Jag kan inte gå ut och sätta mig vid tv:n för jag har bestämt mig för att vara sur på sambon som bara stökar till och skitar ner hela tiden. Fattar inte vad problemet är när man inte kan plocka iordning efter sig. tror han att sakerna ska försvinna av sig självt el *sur*
    Karlar!! Fast han fattar nog inte ens varför du surar (om han nu fattar att du surar) och tolkar det till att du är gravidgrinig. Säg det till honom, är mitt bästa råd, män är otroligt dåååliga på att klura ut sånt *drar alla över en kam*
Svar på tråden Vita tråden del 8