Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

lasseliten skrev 2008-05-14 19:22:13 följande:
    God kväll i tråden! Fortfarande hemma sjuk. Åh, så tråkigt det är. Har muntrat upp mig med lite nätshopping iaf Numberone - vad roligt att vi fick veta lite mer om vem som finns i magen. Vad roligt! Förstår att du längtar! Kajsa - ert hus är jättefint! *kollar i bloggen*
    Tack snälla du!

Åh vilken söt liten träsoffa! Var ska jag ha den?
  • Kajsa 77

Lasseliten - Krya på dig! Det är tydligen en segdragen basilusk som härjar här i vår!

Två familjer på gatan har haft lunginflammation precis. Det känns ju inte som om det hör till sommarvärmen!

• Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 19:34:44 följande:
    Gör det! Kajsa- ja, man kanske kan ha den i en friggebod?
    hihi, ja men eller hur! VAr ligger Nykvarn? *fniss*
  • Kajsa 77

Himmelbit - JAAAA!!! Så klart vi vill!!!

• Kajsa 77
    Himmelbit skrev 2008-05-14 19:40:09 följande:
    Mimmi: *asg* Skrattar högt åt din kommentar i bloggen!! Kajsa: Du förstår varför jag inte kunde visa all shopping på en gång va?! Måste portionera för er skull .
    Ja tack för omtanken! Hade ju slagit huvudet i bordet när jag fått dåndimpen annars!
  • Kajsa 77
    Vaniljdröm skrev 2008-05-14 19:40:44 följande:
    Måste fråga er om ett extremt världsligt problem som dock irriterar mig en hel del.Vår son är snart 4 år gammal. Han är duktig med att tvätta händerna när han har varit ute eller ätit. Men han torkar händerna och munnen på handduken innan han är riktigt ren. Usch, jag vill inte vara en sådan där tjatig mamma men jag får byta handdukar på toan flera ggr om dagen om de ska vara något sånär rena.
    Engångshanddukar?
  • Kajsa 77
    mimmi006 skrev 2008-05-14 19:40:45 följande:
    Himmelbit- ja, klart att vi vill se! Jag har redan sett en glimt och vill gärna se mer och dåna...Kajsa- vilken fin friggis! Vad kul att inreda den!
    Ja den kanske kan bli det när allt runtomkring är färdigt också. Tänkte göra ett land med pioner och lavendel utanför och en stensättning med vita barnmöbler utanför. Blomlåda utanför fönstret och helst av allt vill jag ha en miniflaggstång också!
  • Kajsa 77

Åh nej! Nu är jag inte längre välkommen in hos er med besöksrestritioner, eftersom jag bytte nick. Skulle ni orka lägga till mig igen så vore jag jätteglad!

• Kajsa 77

Fluffis - Så skönt att sonen mår bättre! Vilken lättnad! Ni hade det tufft där ett tag! Nej lillans operation skjuts bara på framtiden eftersom sjuksköterskorna strejkar nu också...
    Du är välkommen tillbaka när du vill och har lust!

Lasseliten - Usch så trist! Men nu måtte det väl bli bättre? Det är ingen bakterie som behöver en omgång penicillin då?

• Kajsa 77

Himmelbit - Ett riktigt Sandra-skåp!!! Så fint!

Svar på tråden Vita tråden del 8