Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Himmelbit - Ja det var det jag tänkte på!

Lasseliten - Ja men då är du säkert på benen om ett par dagar! Känner igen det där med att vara bitter. Jag känner mig som en sur gammal kärring och gnäller över lillans tillstånd mest hela tiden... När man är sjuk vill man bara EN sak och det är ju att bli frisk!

• Kajsa 77

Var det ngn som hade länken till bloggtråden?

• Kajsa 77
    numberone skrev 2008-05-14 20:23:37 följande:
    vita-hem.egetforum.se/forum/index.phpÄr det denna du menar
    Nej jag menar tråden här på FL där vi skriver in nya blogginlägg.
    Är det förresten ngt drag i det nya forumet?
  • Kajsa 77
    nublu skrev 2008-05-14 20:23:55 följande:
    Kajsa: Nykvarn ligger utanför Södertälje. Tänkte på din flicka; Kan ni inte tjata er till att bli inlagda över natten på barnavd så att de får se hur tufft hon har det?Lasse: Krya på dig! Isch för pencillin, hoppas att det gör nytta!Himmelbit: Jättefint skåp!Och så har jag glömt resten som jag tänkte kommentera.
    Södertälje, jaha! Det var ju en bit att åka förstås...
    Vi har bestämt att nästa gång en natt blir för gräslig så åker vi in till akuten. Men denna natten som var var faktiskt hyfsad. Visst ddrar hon timmerstockar och sover oroligt, men hon vaknade inte panikslagen, gråtandes och kräkandes i alla fall...Alltid ngt!
  • Kajsa 77
    numberone skrev 2008-05-14 20:29:50 följande:
    Det som fanns i en vanlig tråd är stängd men det skulle öppnas en ny för dem som inte hade någon reklam alls i sin blogg och den har jag inte tyvärr
    Okej, då förstår jag. Tack i alla fall!
  • Kajsa 77

Lynn84

Jättegrattis till en underbar liten goding! Så himla söt!!!

• Kajsa 77

Himmelbit - Trist att M är krasslig! Hoppas det går över fort!

• Kajsa 77
    Jezzika skrev 2008-05-15 20:42:51 följande:
    Lasseliten: laredoute-kuddarna har jag precis köpt och fått hem...jättefina!
    Är det kuddfodral eller kuddar?
  • Kajsa 77
    Himmelbit skrev 2008-05-15 20:48:42 följande:
    Ja tack, det får vi hoppas. Har pratat med andra föräldrar på dagiset han går på. Verkar vara ngt som går nu. Det är väl som de säger - andra levnadsåret är en enda lång förkylning.... Hur är det med din lill-plutta?
    Ja det kan vara riktigt tjurigt första dagisåret.
    Här går det lunginflammation, halsfluss oc svinkoppor. Vi har dock tänkt att klara oss från alltihop!
    Jodå lillpluttan har slocknat med vidöppen mun och drar sina timmerstockar. Pratade med en kompis som jobbar på barnavdelningen på Ryhov. Vi sa att vi kommer in med henne inatt så att dom får uppleva det själva. HOn sa att de tar gärna emot men de skickar ändå inte ner henne på kirurgen...Så då kan det ju kvitta...
  • Kajsa 77

Har varit ute och sprungit och tränat styrketräning här på golvet. *duktig* Lite applåder?

Svar på tråden Vita tråden del 8