Inlägg från: knyttis |Visa alla inlägg
  • knyttis
    PD77 skrev 2008-05-03 08:34:07 följande:
    Aha, jag är kort, så min får lite mer "compact living". Åh, heter din son William, det vill jag att vår pojke (97 % säkert att det är pojke sa BM) ska heta. Men det vill inte mannen... än. Haha! Jag ska försöka övertala in i det sista. Ha en trevlig morgon, nu ska jag ut och sola.
    Compact living... Va kul att ni/du funderar på namnet William! Kan varmt rekomendera det! William är härlig och fyller namnet med massa fina egenskaper. De går ju bra på finsk brytning med tycker jag!
    Kaktus76 skrev 2008-05-03 09:20:06 följande:
    Jag menade att man får ju ett mail från sunset där det står vilka som varit in och kollat i bloggen.Men det är ju bara adresser,kan jag på något vis kolla vilka som varit in? Eller måste jag lägga till något för att kunna se det?

Du menar adresser till deras sidor, jag går emellanåt in och kollar vad de som jag inte känner igen har för sidor men mer än så får jag ju inte veta... Matbordet och stolar är från Elviras värld du kan kolla deras hemsida så ser du

• knyttis

Milda&Enji - Vad roligt att resan blev lyckad! Är inte aaallls avvvvis på hur roligt ni har haft, *läs* skulle så gärna varit med men i sommar träffas vi ju. Ser fram emot att höra vad allt ni sett och pysslat med. Har ni alls hunnit sova ngt el har inredningspratet fortsatt hela natten

Ninizen skrev 2008-05-03 12:05:51 följande:
    Ser framemot alla bilder i bloggarna!! Knyttis: Grattis till matsalsmöblemanget Underbart kul!
    Tack snälla!
  • knyttis
    MildaMaränger skrev 2008-05-03 12:59:53 följande:
    Vi var helt slut när vi kom hem i går vid tolv tiden... vi tillbringade kvällen på skandinaviens största köpcentrum ( fields) det var superkul och det kommer det säkert att bli i sthlm med!Lite nytt i min blogg om träffenmildamaranger.blogspot.com/

Fint i bloggen, ha en mysig "ta igen dig dag"! Ser fram emot att höra mera!

• knyttis

Hej!

Maken är riktigt förkyld så sonen och jag åkte iväg och handlade mat och lite kläder så han skulle få vila en stund. Vill tipsa om söta träskor på Ica, vit botten med blommönster 199kr! Jag är en sån där "ramlare" så jag vågar inte köpa till mig själv tyvärr men någon annan av er kanske vill.

MildaM- Cosas har också http://www.cosas.se/shop/art.asp?id=1072 ville bara tipsa ifall du gillade dem.

Mimmi & Himmelbit - Kul att ni är tillbaka! Roligt att ni haft en toppenresa!

• knyttis
    Jezzika skrev 2008-05-03 19:43:57 följande:
    kan man köpa "matheus" på nätet- någon som vet?
    Ja de tror jag men kommer ej ihåg vart det var. Ska fundra lite.
  • knyttis
    juliah skrev 2008-05-03 20:17:23 följande:
    Godkväll i tråden!Kom hem sist av oss alla idag. Har varit på en alldeles underbar resa med fantastiska människor.Fått bo hemma hos jea i en så vacker skånelänga, ätit och druckit gott i ett av de absolut vackraste hemmen jag någonsin varit i (sylt).Vi har shoppat, ätit, shoppat, skrattat, gottat oss i inredningsprat och mycket mer, jag är fylld av inspiration och ny energi! Det var så roligt att få träffa tjejerna på riktigt!Enji, det hade blivit för tufft för er att följa trots att du har den lugnaste och raraste lilla bebin jag någonsin träffat. Det kommer fler gånger!Jag har föresten shoppat mycket...alldeles för mycket.
    Åh Julia vad roligt! Shoppat mycket  låter härligt! Vad sa barnen när du kom hem?
  • knyttis
    juliah skrev 2008-05-03 20:23:51 följande:
    Mmm, jag har verkligen shoppat rejält!Jag bara väntar på att Elle ska vakna så att jag får gosa, Noell blev väldigt glad och jag började gråta hihi. Har saknat dem så att det gjorde ont i hjärtat!

Jag förstår det! I påskas när vi var borta 2 dygn maken och jag, var William hos mina föräldrar. Då kände jag just samma. De knöt sig i hjärtat så jag saknade honom fastän vi hade dunderkul. Men nu är du tillbaka inspirerad och en mamma med nyladdade batterier.

Vi var i dina "trakter" i förrgår. Besökte bl.a Vita Hem, Nacka Byggnadsvård och Elviras värl i Orminge. Har också shoppat rejält!

Svar på tråden Vita tråden del 8