-
Jag har sett det på flere Pentik så jag tror nog du hittar! De har flere skåp i den stilen...frestas...Trollens mamma skrev 2008-05-07 21:23:20 följande:knyttis:Åhhhh,EXAKT ett sånt skåp!*Dregglar*Blir PENTIK imorgon då,hoppas de har nåt likande här i stan!
-
Gonatt från mig!
-
Vad kul att du peppar mig att komma med, blir glad!juliah skrev 2008-05-07 22:11:15 följande:Tack söta för alla kommentarer ang. Julias vita drömmar i Lantliv!Knyttis, egentligen blir det inte så mycket promenerande. Humlegårdsgatan är kort, och man kan ta sig till djurgården med bil före 11, sedan stänger de på helgerna.Traderatips, dock inga Skarp eller pållekopior (inte min auktion) : www.tradera.com/auction/auction.aspx...Bra jobbat mimmi, måste kännas så bra att veta vem det är. Hoppas de reder ut sig hur ni än beslutar att göra.mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
Är inne en kort sväng, superslut. Har unnat mig själv lite idag... köpte 3 par härliga skor till sommaren = lycklig mamma
Skickar en kram till er alla! -
Godmorgon alla pigga mammor!
Här sov William till underbara 6:30 idag, mamma fick sovmorgon!
De låter som ni har härliga program idag grillning..lekstugerenovering..bad och loppis och vad allt det var. Ja även städning LCroft kan vara en befrielse tycker jag med!
Här skiner solen varmt också, så Nalle Phu poolen åker framLåter härligt Julia med palm och allt. Ska åka och kolla lite tapeter nu på fm samt uteblommor. På eftermiddagen lite plantering och grillning. Här blir de marinerad fläskfilé ala Jamie Oliver
-
Godkväll & Godnatt i tråden!
Här var det lugnt! Allla är väl helt utslagna av all härlig sol som visat sig idag!
Hoppas imorn blir lika underbar!
Har ett nytt litet inlägg i bloggen
Välkomna!
http://snickarsbacken.blogspot.com/
-
LinaoMatilda- Vad fint du gjort med blommorna!
-
mailns - Grattis till ny härlig tvättstuga och nya möbler!
LoM- Grattis på morsdag! Vad mysigt med teckningar&blommor av barnen, de värmer en moders hjärta!
Meli- Tack! Starta gärna en egen blogg, de roligt och lite dagbokstanke i det!
camillaR- Vad mysigt med nytt planteringsbord i växthuset! Vill också ha växthus ngn gång i framtiden...*drömmer*
mimma - Krya på dig!
Anton - Fint fynd du gjort!
JagOchHan- Der fram emot bilder på fynden
FnissMildaMaränger skrev 2008-05-11 09:57:08 följande:Knyttis! Underbar kaka, kan vi låtsats att jag är din mamma? Juliah... fina bilder hos grannen!Vilken humor du har
Trollens mamma - Grattis på morsdag! -
Här har också dagen gått i solens tecken!
Har arbetat i trädgården, vill inte lämna över en oansad trädgård till de nya egarna. Varit på cykeltur med maken & sonen och hälsat på hästarna! Erkänner att det var fullt flås. Konditionen är inte på topp med foglossningen som ställer till det. Gräddat frasvofflor ute i solen och varit på födelsedagsfika till Williams kompis. Nu är det sängen som kallar för mig och knyttet!
Skall kolla vad ni gjort för nya inlägg i bloggarna först!
-
Milda- Filt till den lille skulle nog jag vilja att står på listan!
-
Tack snälla du!PD77 skrev 2008-05-11 21:48:50 följande:Och du säger att jag har mycket energi. Jag verkar ju ligga i underläge jämfört med dig. Det låter som att du haft en härlig dag.