Vita tråden del 8

DLL: Krya på dig! Såå tråkigt att vara förkyld, och jobbigt att inte bara kunna vila om man måste ta hand om barnen då.
Har precis kollat på senaste Leila. Så mycket fina Green Gate saker hon hade. Jag vill ha allt! hihi
LCroft: Jamen jag visste ju att du var en svan! Hjula är ju riktigt svårt, jag kan göra kullerbytta och det är jag nöjd över hihi
god natt i tråden!
Hej i tråden!
Videli: Grattis! Underbar gård!
Camilla: Så fin frisyr! Klart du ska hämta paketet
Kickan: Grattis till dig också
Hej på er!
Visst är det underbart med sommar! Njuter för fullt.
Så fina blogginlägg ni har gjort. Kul att se så fina uteplatser som ger inspiration till vår egen.
Bea: Kul att ni har fått en sådan expert dom hjälpt er med köket. Bra att få hennes åsikt till kaklet också. Det kommer att bli jättefint!
Kajsa: Ska tänka på er imorgon! Lycka till, det kommer att gå bra!
Malins: Vi har också en mocca master och är jättenöjda med den.
Hej FLuffga! Va skönt med sommarlov!!Kul att du kommer att vara mer här nu. Allt bra med dig?
MrsJ: Jag använder obruten vit till väggar och en vit som är bruten mot grått till möbler. Det jag tycker är viktigt är att den inte är bruten mot gult, blir lätt nikotingult då.
GRATTIS!! Härligt med lön för mödan, känns säkert extra skönt på sommaren nu när du inte behöver tänka på det inför framtiden. Njut av att allt går så bra, det är du värd! Kram!
Mimma: Hur har det gått med huset? När var det ni skulle få reda på mer?