Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

LCroft skrev 2008-05-29 20:54:35 följande:
    Jodå, i min fantasi
    Visst är det märkligt hur man ser framför sig ett vackert svanhopp och sen i verkligheten så blir det mer som någon bundit ihop fötterna på en. Men du är säkert en riktig svan!
  • LinaoMatilda

DLL: Krya på dig! Såå tråkigt att vara förkyld, och jobbigt att inte bara kunna vila om man måste ta hand om barnen då.

Har precis kollat på senaste Leila. Så mycket fina Green Gate saker hon hade. Jag vill ha allt! hihi

LCroft: Jamen jag visste ju att du var en svan! Hjula är ju riktigt svårt, jag kan göra kullerbytta och det är jag nöjd över hihi

• LinaoMatilda

Hej i tråden!

Videli: Grattis! Underbar gård!

Camilla: Så fin frisyr! Klart du ska hämta paketet

Kickan: Grattis till dig också

• LinaoMatilda

Hej på er!

Visst är det underbart med sommar! Njuter för fullt.

Så fina blogginlägg ni har gjort. Kul att se så fina uteplatser som ger inspiration till vår egen.

Bea: Kul att ni har fått en sådan expert dom hjälpt er med köket. Bra att få hennes åsikt till kaklet också. Det kommer att bli jättefint!

Kajsa: Ska tänka på er imorgon! Lycka till, det kommer att gå bra!

• LinaoMatilda

Malins: Vi har också en mocca master och är jättenöjda med den.

• LinaoMatilda

Hej FLuffga! Va skönt med sommarlov!!Kul att du kommer att vara mer här nu. Allt bra med dig?

MrsJ: Jag använder obruten vit till väggar och en vit som är bruten mot grått till möbler. Det jag tycker är viktigt är att den inte är bruten mot gult, blir lätt nikotingult då.

• LinaoMatilda

GRATTIS!! Härligt med lön för mödan, känns säkert extra skönt på sommaren nu när du inte behöver tänka på det inför framtiden. Njut av att allt går så bra, det är du värd! Kram!

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2008-06-01 20:01:36 följande:
     Tack Jo, faktiskt så fick jag tårar i ögonen för någon dag sedan. Det råkade vara samma dag som jag hade fått beskedet. Då jag pratade med en gammal dam ute så sa hon "Tänk, man kan inte se sig mätt på naturen den här tiden. Allt är så vackert och våren är en sån härlig tid". Då kände jag bara att YES! Ja men VISST! NUUUUU kan jag också börja känna så igen! I flera år har våren för mig varit fylld av ångest inför nästa år om man ska ha jobb eller ej. Tidigare har jag älskat våren, men de senaste åren har det mest varit tungt. Och nu känner jag att det kan bli den bästa sommaren någonsin (och ja, det är ju mer vår än sommar än så länge här....)
    Härligt! Så ser vi framemot fler bilder från ert fina hem.
  • LinaoMatilda

Mimma: Hur har det gått med huset? När var det ni skulle få reda på mer?

Svar på tråden Vita tråden del 8