Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda
    Videli skrev 2008-06-08 20:08:40 följande:
    Visst var det någon här inne som visade upp sin tvättstuga som hade en inbygg strykbräda i ett skåp?Sen har jag för mig att jag sett att det finns tvättkorgar som man har i skåp, som en säck som hänger innanför en låda/skåpsdörr. Är det någon annan som sett någon sånt????
    Fluffiga har en sådan strykbräda, och Julia tror jag. Vi hade en sådan hemma hos mina föräldrar. Jättepraktiskt!
  • LinaoMatilda
    Mufflon skrev 2008-06-08 20:37:32 följande:
    Slänger in en liten fråga om nån vet var man kan köpa en ganska stor zinkvattenkanna på nätet?
    Tyvärr ingen aning.
  • LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2008-06-08 22:03:39 följande:
    God kväll!! VARMT!! Barnen har nog bara badat idag och jag har passat dem. Maken har ränt runt och klippt gräsmattan och skruvat i hop Mälarö-gruppen. Vi blev jättenöjda! Visar bilder i morgon när solen förhoppningsvid skiner. Så mysigt att ha en uteplats även på framsidan av huset. OCH ALBIN HAR GÅTT PÅ POTTAN . 2 dagar innan 3-årsdagen. Det var tipset härifrån tråden av LinaoMatilda som grejade det . TACK!!Han fick ett Byggare-Bob klistermärke varje gång han gjorde i pottan. Han har tidigare varit totalt ointresserad av den och nu var det plötsligt hur kul som helst. Misak: Nej vad synd att du inte kan komma!!MM: Åh stackars dig Lider med dig i värmen...
    Va kul att det hjälpte
  • LinaoMatilda

God morgon!

Videli: Synd att du inte är nöjd med bilderna, men jag tror som Julia att man är petigast själv. Och de ser ju att det inte är så sen på visningen.

Julia: Kul att det var en lyckad dag igår. Ser framemot bilder. Var Elle förtjust i presenterna?

JeaJea: Vilken svår fråga. Jag vet faktiskt inte. Trivs kanon här vi bor nu och mina drömhus är mycket dyrare än så. Men 1 miljon känns ju som massa pengar.

• LinaoMatilda

Malins: Ja det tycker jag, att du såg smal ut alltså.

Misak: Bra jobbat!

Fluffiga: Er tvättstuga är så tjusig och ser väldigt användbar ut. Bra med praktisk tvättstuga.

Vi har tyvärr ingen tvättstuga. Vårt badrum är ganska stort och där står tvättmaskinen. Funderar på att sätta in en arbetsbänk och lite skåp och lådor där också men det får bli ett senare projekt.

Svar på tråden Vita tråden del 8