-
*börjar packa mina väskor*Lillsyrran skrev 2008-06-24 15:33:47 följande:Kolla in det här huset, tjejer!!! Där skulle jag kunna tänka mig att bo!!! Drömma, drömma, drömma!!! www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/167871
-
Fluffiga - tycker inte heller att det skulle se konstigt ut med 2 likadana tvmöbler. Tvärtom så blir det ju enhetligt. Är man nöjd så är ju det huvudsaken plus att man vet hur den är. Och Janne är ju jättefin!
Bea - då är väl vi omständiga allihop som älskar inredning. Men vad är det för fel på det? Visst blir det snyggare att hälla över saften i en vacker kanna, och att lägga över maten på fat istället för att slänga fram kastrullen som den är. Eller lägga fram kakorna på ett vackert fat istället för att hiva fram lådan som den är. Jag skulle vilja formulera det som så att vi dekorerar med omsorg om den man får besök ifrån. För själv uppskattar jag ju om någon bemödat sig än tvärsom.
MM - måste kännas trist och oroligt. kanske din sambo kan ligga på förlossningen lite mer? fånigt nog så "tar det mer" när män ringer än när vi kvinnor gör det. -
MM - bamsekram!
Peak - lycka till!
Bea - *skickar över lite styrka* -
LCroft - men stackars liten.. Vilken pärs! Men hoppas att hon ska bli bättre nu..
-
Videli - såå snyggt!
-
Usch vad ledsen jag blir, kolla första kommentar jag fått idagens inlägg på min blogg..
-
Malins - vad roligt med intervjun, håller tummen!
Videli - stort grattis!
Anton - jag får inte nämna namnet på min blogg härinne.. -
Camilla - ja, inte vet jag.. Tack!
Anton - vad jag menade var att iom att jag har reklam i min blogg så får jag inte länka själv till min blogg härinne. däremot får nån annan göra det. -
vanilj - tack, nej, jag gillade inte heller hans blogg..
truffles - vad gullig du är.. tack!
malins - tack, nej, jag försöker låta bli. skoj med gbgträff, då kommer jag! men jag har ingen aning om när höstlovet är.. -
13 år - tack raring!