Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-28 23:39:07 följande:
    Jaaa den här tråden är helt underbar. Då jag skulle föda som var många här inne som med undevar med mig under öppningstadiet.Tror tom DLL, satt och klockade mig
    hihi, jättemysigt!
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:39:56 följande:
    hihi... snart är du där också...det känns som att dte var igår jag plussade men samtidigt sååååå länge sen
    hoppas det..
    mammaninna skrev 2008-06-28 23:41:15 följande:
    när är det din tur?
    jaa du, det är skrivet i stjärnorna Flört
  • MiaMariah

Anton - förstår att det känns jobbigt, styrkekram!

LinaoMatilda - kul att ni hade det trevligt, vad köpte du mer?

Kajsa - låter toppenkul, vad shoppade du?

• MiaMariah
    Låter som ni hade en underbar helg i Sthlm, hoppas på att få träffa er nästa gång!

Bea - den blev verkligen kanonfin, vilken skillnad! Tycker MMs förslag när det gäller makens jobb lät bra! Men förstår att du kände dig avsnoppad och förbaskad.

numberone - har tänkt på er mycket och hoppas att ni snart får komma hem, rå om varann och lära känna er lilla prinsessa. stor KRAM!
  • MiaMariah

MM - vad spännande, kanske en liten maräng på gång.. Flört

Johanna - välkommen tbs, underbart hus!

JeaJea - fy vad trista kommentarer i din blogg. någon som är ute efter att skapa irritation och väcka uppmärksamhet är min gissning.

Om ni minns så startade jag en spinoff till vår julswap förra året - Vita Gåvor. Inte så många härifrån nappade men nu finns det 2 lediga platser för den som vill.. Funkar även för er som inte bor i Sverige. Först till kvarn! Läs mer på sajten.

• MiaMariah

malins - hur gick det på intervjun?

anton - grattis!

lasseliten - men fy vad otäckt med samtalet!

millan - oj vad fin den blev!

• MiaMariah

malins - du såg kanske inte min fråga, hur gick det på intervjun?

videli - säger nog som malins men snygg!

• MiaMariah

malins - oj, såg inte ditt tidigare inlägg, sorry. trist att det känns så men jag tror vi alla har gjort såna intervjuer när man inte känner sig nöjd. jag tror dock att man lätt blir självkritisk och att man gjort bättre ifrån sig än vad man tror. önskar dig hursomhelst lycka till, håller tummen. går det inte denna gång så var det inte meningen att du skulle ha jobbet!

clara - låter finfint som du skriver!

videli - då hade jag slagit till!

malins - lite för krusidulligt för min del.

• MiaMariah

Frupuffen - jag har också en sån där värdeknapp och det är bara på skoj. vet inte hur det räknas ut men man kan ju drömma om inte annat Flört

Anjo - stort grattis!!

Bea - förstår precis vad du menar, jag kanske inte känner likadant som du men visst har ribban höjts sedan jag blev mer inredningsintresserad. man får helt enkelt högre krav. men å andra sidan kanske det blir billigare så också Flört om man inte köper så mycket menar jag.

• MiaMariah

Om ni hänger kvar en stund till kan ni få se nåt sött jag fått av min faster som hon hade när hon var liten..

Svar på tråden Vita tråden del 8