Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Misak... samma väder här... mulet, känns som att regn är på väg och det behöver verkligen min gräsmatta.

Idag ska jag städa lite och läsa min nya bok

Någon som vet snyggt linnetyg i svagt rosa? Helst billigt?

• MildaMaränger
    numberone skrev 2008-06-09 12:14:38 följande:
    BEhöver hjälp..... Jag håller på å ska baka å kommer få äggvitor över å då kom jag på att av dem kan jag ju veva ihop såna där ... ni vet vita fluffiga saker som man vänder i kakao och kokos, brukar vara favoriter hos småttingar...
    maränger kan du också göra
  • MildaMaränger
    Tjock kulan skrev 2008-06-09 12:12:19 följande:
    Hejsan Tillbaka efter lite sång och bus på öppna förskolan, planen idag är att få maken till att borra i skänken för alla sladdarna till dvd och dyl så jag kan tapetsera insidan med tapet och få blivande tv skänken på plats.....MM: Stackare vilka fötter, viket fint vardagsrum ni har.13år: En skeppshult för 850 kr det var verkligen ett klipp, de är ju så fina och har ju superkvalitet.Anton: Vilka fynd du gjort var ligger detta ställe frågar en okunnig skåneböna . Misak: Wow vilken bedrift, grattis till viktnedgången.Vanilj: Vilken otacksam liten vovve För er som är intresserade så har jag lite nya bilder i galleriet på lite smått och gott i inredningsväg.
    tack tjockkulan!
  • MildaMaränger
    numberone skrev 2008-06-09 12:20:44 följande:
    Aldrig testat att göra det .... kommer du på vad det andra är för nåt?!Vardagsrummet är så fint hos er.....
    nja men det låter gott
  • MildaMaränger

Någon som har tips på hur man får lite energi? Jag har inte orkat gjort någonting på hela dagen... trött och deppig bara.. halsbränna och svullna fötter

• MildaMaränger
    Anjo2 skrev 2008-06-09 17:14:56 följande:
    MildaMaränger: Åh jag känner mej precis som du!!! Vet inte heller hur fanken man ska få energi....hur långt har du kvar?
    3 veckor typ...
    Anjo2 skrev 2008-06-09 17:14:56 följande:
    MildaMaränger: Åh jag känner mej precis som du!!! Vet inte heller hur fanken man ska få energi....hur långt har du kvar?
    Mufflon skrev 2008-06-09 17:25:06 följande:
    Fru Puffen; finfina utemöbler!!MildaMaränger; mysigt vardagsrumOch tack för alla kommentarer ang. zinkvattenkanna, hittade en stor house doctor kanna på lokala blomsteraffären men 560 kr ...Blev lite snål där...
    tack
Svar på tråden Vita tråden del 8