Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

är förvärkar samma sak som sammandragning typ? jag har iaf ont, lite som mensvärk, känns i rygg och nedre magen. Eller är det att bebisen ligger och trycker på något?

• MildaMaränger
    kickan08 skrev 2008-06-10 12:43:01 följande:
    13år emellan- Jag blev så jätteglad att du såg mitt inlägg och att du orkade ge mig råd!! Nu är jag ju gravid och just nu väääldigt känslig, men kände mig rätt osynlig i går kväll.
    var det du som undrade över svartvitt golv förut?
  • MildaMaränger
    kickan08 skrev 2008-06-10 12:55:08 följande:
    13- Vi måste beställa kaklet i em, så nu bara måste jag bestämma mig. Maken blir galen på mig snart!!! TRor nog ditt förslag om en mindre platta skulle funka, ska nog kika på 10x10 alt 15x15 i stället. Kan meddela i kväll vad det blev!MM- Ja, det var jag. Vet att jag fick råd av dig då men sen fegade jag ur och tog ett vädigt svagt ljusgrått golv (12.5x12.5cm)i stället. Nu var det väggkaklet jag inte kan bestämma format på...Suck, blir trött på mig själv!!!
    är det ett väldigt litet utrymme så är mindre snyggast....
  • MildaMaränger
    mimmi006 skrev 2008-06-10 18:34:54 följande:
    Varning för känsliga tittare:*viskar* du kanske kan hitta böcker på antikvariat och slakta dem
    jag har köpt en bok och gjort egna tavlor...
    ska jag fota?
  • MildaMaränger
    Kajsa 77 skrev 2008-06-10 18:03:40 följande:
    Ett stort sjökort kanske?elleren stor förstoring av bebbens fötter eller händer?
    jaaaa. men vart hittar man det? ett svartvitt
Svar på tråden Vita tråden del 8