Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Alltså, nu lät det ju som ett "trädgårdsprogram for Dummies" på min beskrivning.
    Vad jag menade var att man får se allt från planering till färdigt på ett bra sätt. Inte bara lite glimtar här och där liksom.
    *svamlar*

• Vaniljdröm

Sparka ut mig härifrån.
    Jag måste städa

• Vaniljdröm

Såklart!
    Roligt med förstärkning! Vem är du?

• Vaniljdröm

Är det någon som vet om det finns något ritprogram för badrum. Typ som Ikeas köksprogram eller nåt ditåt?

• Vaniljdröm

Godmorgon på er allihopa!
    Sonen är tjock i halsen och har feber. Nu kanske både 15-årskalas och resa blir inställt.
    Ja, ja inte mycket man kan göra åt det.
    Vi har skönt väder. Maken kommer hem ikväll. Ska försöka städa och vara lite flitig inne idag.

• Vaniljdröm

Tack Julia!

Det blir till att fixa lite inomhus idag. Man är ju inte så mycket inne nu när det är så fint väder så det behövs verkligen.

• Vaniljdröm

knyttis,

Krya på dig du också.
    Jag hade gärna bytt med sonen. Dels för att det är synd om barn när de är sjuka men också för att det blir så väldigt gnälligt. Ingenting är bra.
    Ingen längre resa var planerad så vi kanske kan ta det en annan helg istället.
    Håller på att städa skrivbordet. Mitt hatobjekt med alla sladdar, skivor och datorer. Får aldrig till det snyggt där. och dammigt är det av allt slipande i hallen.

• Vaniljdröm

Numberone,
    Låter som ett fynd. Ska bli spännande att få se!
    Håller tummarna att bebisen är punktlig! Både den 31/5 oh 1/6 är "bra" datum som folk har lätt att komma ihåg

Svar på tråden Vita tråden del 8