Inlägg från: Vaniljdröm |Visa alla inlägg
  • Vaniljdröm

Vita tråden del 8

Godmorgon i tråden!

Idag är det faktiskt riktigt synd om mig så jag tänker gnälla lite
    Dunderförkyld. Så ont i halsen att jag inte kan svälja. Ont i örat och som grädde på moset värdens värk i en visdomstand. Hela vänstra sidan av ansiktet är svullen som en boll.
    Jag ser inte klok ut!
    Nog om det!
    Maken var riktigt flitig igår och arbetade med hallen. Det är så skönt med allt som tar en frammåt.
    Vad härligt det ska bli med gott om förvaring, vita väggar och nya, fräscha möbler. Tänk att inte behöva skämmas när man öppnar ytterdörren !

Malin,
    Det låter som du gjort fina fynd. Gillar sockerlådor mycket.
    Lycka till med kalaset. Härlig tid att ha barnkalas på.

• Vaniljdröm

Malin,
    När jag köpte kaffebryggare använde jag mig av Elgigantens tjänst "collect@store". (Tror jag den hette).
    Det går till så att du gör en beställning på nätet men väljer att hämta varan i din butik. Då får du nätpriset men slipper frakten (om de har varan hemma alltså).
    Jag köpte en bryggare som då kostade över 900 kr i butik men var en lockvara på nätet för endast 300 kr på det viset.
    Funkade utmärkt!

www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/SearchCatalog-ViewCategory;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000QHKOnc2d

• Vaniljdröm

MM

Jag tycker klänningen är hur söt som helst och tror att den funkar.
    Ett tips är att ha med sig en ganska stor filt eller handduk som man hänger över axeln på den sidan man ammar. Då både skyler (heter det så?) man bröstet och barnet får lugn och ro under filten. Använder du dig av denna metoden blir amningskläder inte lika viktigt.

• Vaniljdröm

13
    tack !

Jag har också kollat efter skålen varje gång jag besökt Rusta. Men först nu när jag givit upp fanns den där igen!

• Vaniljdröm

Ja fl är helknäppt här också!
    400 är säkert rimligt även om du kanske kan hitta den något billigare på blocket. Men i secondhandaffärer brukar man kunna pruta lite.......

• Vaniljdröm

malin,

Underbara stolar och dynor. Supersomrigt!

Luva,
    Har du bild? Låter fint!

Svar på tråden Vita tråden del 8