Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Kajsa 77 skrev 2008-07-01 11:20:18 följande:

Skönt att du mår bättre! Vad var det för basilusk du åkte på? Tråkigt att du missade träffen! Vi hade jättemysigt!
    Dumbasilusken var det... Hög feber, matt och ont i kroppen.
    Ja, jag tänkte på er flera gånger och önskade att jag var där!
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-07-02 20:04:32 följande:
    Hej!Idag har vi varit flitiga. Exakt en vecka kvar till födelsedag och då måste hallen vara klar. Så är det bara. Helst köket med.Jag har precis slipat trappan. Jag målade den tre varv för något år sedan. Sedan tog färgen och orken slut. Nu har jag slipat bort alla rinningar och sånt och ska bara stryka ett tunnt lager färg till.Tapetsering ikväll. Målning imorgon. Hejåhå. Bröllopsdag på lördag.Kram till er alla som kämpar med stora och små projekt. Blir det några bebisar snart?
    WOW, jag blir så imponerad.Jag pratar fortfarande om att fixa vår trapp, men än så länge har ingenting hänt. Räknar med att fixa det under semestern.
    Visst var det Jotun du hade använt?
    Jag kommer dock göra det "enkelt" för mig.. Jag börjar med vagnstycken och räcke och låter stegen vara. De gissar jag att det blir alldeles för mycket jobb med, måste bestämma vad vi skall göra med trappstegen så man inte jobbar i onödan.
  • Camilla R

By the way, så vill jag bara här säga att jag är urless på buss-strejken. Tycker att trafiken kan börja imorgon -förstår inte alls hur jag skall få det att fungera i nästa vecka när sambon är ledig och jag skall jobba....

• Camilla R
    Videli skrev 2008-07-02 20:20:18 följande:
    Föresten fåtöljen jag visade igår, hämtades idag och den var suuuupefiiiin. Har nog gjort värsta klippet.Hon har haft den i sin övernattningslägenhet här i Sthlm, men fåtöljen är köpt i Belgien för nästa 20 000 kr och vär värsta kvalité fåtöljen, och den ser helt ny ut *NÖJD
    GRATTIS! Kul med fynd, den såg verkligen fin ut på bild och prislappen låter väl rimlig för den typen av fåtölj, att den sen stått i en övernattningslägenhet gör ju att slitaget är ju typ noll och inget.. GRATTIS igen!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-07-03 07:13:30 följande:
    Nu har jag nätshoppat lite.Denna i vitt till köket www.cosas.se/shop/art.asp&catid=174&fu...= Och denna brädan till sovrummet. Vi hade den sången på vårt bröllopwww.cosas.se/shop/art.asp&catid=189&fu...=
    Den klockan köpte jag nyligen också, den är kanonfin!!
    Men den brädan var slut när jag lade min beställning, kanske skall lägga en ny??
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-07-03 08:58:49 följande:
    Nu är jag alldeles känslosam och till mig av lycka, Milda maränger har åkt in!Hoppas det går fort och att allt går bra.
    Åh, vad spännande!
    Du får hålla oss uppdaterade!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-07-03 10:23:10 följande:
    Lina, spännnande!Jag shoppade inte så mycket när vi var i Stockholm, så jag hade inredningspengar kvar.
    Camilla, köpte du klockan i vitt? De hade fått hem en del nya brädor.
    Ja, jag valde den vita till slut (var inne på svart ett tag) Den hänger på väggen hemma nu och det är verkligen vit den skall vara. Jättefin!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-07-03 10:31:14 följande:
    Vad bra! Jag har suktat efter den i över ett år, jag hoppades den skulle vara med på deras rea, men det var den tyvärr inte. Nu måste jag bara betala så de kan skicka sakerna.
    Det var samma här, hade suktat efter den länge, men kunde inte bestämma mig för färg, plus att jag gärna ville ha lite rabatt. Så kom ett erbjudande med 10% och då slog jag till
  • Camilla R

Sussi N skrev 2008-07-04 09:58:46 följande:

Då mannen för ett tag sedan tappade vår "kulan" termos i golvetfick jag en chans att köpa termosen jag länge velat ha, en Stelton, finns till beskådan i mitt galleri.Kaffe någon??
    Åhhh. Har också suktat efter en sån en längre tid. Såg häromdagen att de var på rea på NK (50%) så kanske blir den sån på lunchen idag
Svar på tråden Vita tråden del 8