Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-09 22:12:13 följande:
    Lina, Jamen kan ni fatta att vardagsrummsgolven är vitoljade. Hahahaha ser ju ut som en fjällstuga med västa furugolven
    hihi fjällstuga håller jag inte med om. Dessutom är bilderna så lockande så folk kommer att vilja gå på visningen och då se hur golven ser ut påriktigt
  • LinaoMatilda

God morgon!

Här har det regnat inatt. Det var riktigt bra eftersom det var så torrt. Men vi håller ju på att måla huset så vi får hoppas det slutar regna nu.

Gillade inte alls sommartorpet. Saknar Ernst. Men visst kommer jag att fortsätta titta på det.

Julia: Skönt med semester. Så lockande bilder! Var i Grekland var ni?

Någon annan vaken?

• LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-06-10 08:34:32 följande:
    Hmmm, glad i hågen har jag monterat ihop "Mälarö-soffan" från IKEA.Tänkte ha den på verandan men blir smått chockad över hur gul den är. Passar inte alls till våra vita väggar och möbler.*snyft* Nu åker den ut i trädgården istället.
    Men om du målar den vit passar den ju
  • LinaoMatilda
    Vaniljdröm skrev 2008-06-10 09:12:55 följande:
    LoMOrkar inte måla Faktum är att vi nog nästan har bättre användning av den på framsidan av huset.Där kan jag sitta och läsa medan sonen cyklar på gatan.vaniljdrom.blogspot.com/
    Va knäpp jag är, tänkte på den bänken du köpte som var träfärgad hihi. Nu förstår jag vad du menar. Ok, ja jag förstår att du inte orkar måla den och den passar ju jättefint där den står.
  • LinaoMatilda

HannaE: Grattis! Skönt att hinna ta det lugnt innan bebisen kommer. Så fint du har gjort!

Tjock kulan: Skänken blev jättefin! Snyggt med tapet inuti också.

• LinaoMatilda
    Knyttis: Härligt att ni är på plats i huset, men fy så tråkigt att ni är sjuka ännu. Hoppas pc'n fungerar nu så ni blir friska och orkar pyssla och greja. Kram
Svar på tråden Vita tråden del 8