Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

God morgon!

Jag ska åka till en supermysig butik idag som säljer inrednings och pysselgrejer, bla ha dom saker från Unik design. Jag ska leta födelsedagspresent till min syster.

Sen ska vi fortsätta att möblera om. Jag kanske hinner börja måla den lilla vaggan till Jacob.

• malins79
    juliah skrev 2008-06-07 07:41:33 följande:
    Tack tjejer!Miljöombytet och kvalitetstid med maken var ett måste, förstod nog inte hur slut jag var förräns nu efteråt.Jagoch han, hoppas du finner ditt skåp idag!Malins, låter toppenmysigt, vad är det för vagga?Enji, har en del shopping inplanerat. Har beställt en rosa vaxduk från stoff. Och idag hämtar jag paket, en GG matta och prickiga bestick.
    kolla in min blogg. Jag har börjat blogga lite smått. Den ska som sgat var målas vit.
  • malins79
    FruPuffen skrev 2008-06-07 07:58:26 följande:
    God morgon!Fler som vill vara med i träffbloggen? Inboxa mig din e-postadress i så fall, jag har tydligen missat att inboxa en del... Inte illa ment alls! Datorn gör inte som jag vill bara.Idag hoppas jag få med mig mor och far på loppis och trädgårdskafé. Jag hoppas också att maken hinner förbi Ikea och köpa trädgårdsgruppen Mälarö.Julia: Åh vad skönt med en resa! Jag satt och kollade efter resor till hösten igår, får se vart det blir. Vad kul med paket också!Malins: Låter mysigt med shopping, även om det! Var möblerar du om någonstans?
    Vi byter tvrum. Där tvn varit ska det bli "bibliotek" så jag ska hämta ett pelarbord som står i ett förråd, att ha tillsammans med två stolar jag målat och fixat nya dynor till.
  • malins79

Gud vad varmt det är ut, 30grader!

Jag lånade svärföräldrarnas BMW cab när jag var ute och handlade innan, jag fick nästan solsting.

Kaktus fin klocka!

• malins79

Vi körde också med guldstjärnor till Saga. Men det som funkade bäst var att hon själv bestämde sig för att hon ville gå på pottan. Hon sa helt sonika en morgon att "idag skulle hon gå utan blöja till dagis" Det var nån vecka innan hon fyllde 3år. Hon har inte kissat ner sig en enda gång på natten och kanske högst 10ggr dagtid, men det var mest för att hon var bekväm och inte orkade gå in och kissa. Men det var under de två-tre första månaderna som hon gjorde det.

• malins79

Mori, har tänkt på dig flera gånger också men hade för mig att du skrivit att du skulle ha en paus för pluggandet.

Hoppas du mår bra och att du och maken kan hitta tillbaka till varandra.

MM, vilka fötter, är du släkt med elefantmannen Det måste vara jättejobbigt, har du kollat ditt blodtryck så att du inte har fått havandeskapsförgiftning?

• malins79

Jag har varit nere i källaren ikväll och grundmålat den lilla vaggan som finns på bild i min blogg. Den kommer bli jättesöt vit.

Lina, Saga få låna den till sina dockor och det verkar hon nöja sig med för tillfället.

Svar på tråden Vita tråden del 8