Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-06-10 07:27:42 följande:
    Hej Malin!Nu hittade jag ditt svar! Tack!Du har säkert rätt och det är väl därför jag tvekar; grått och brunt är inte snyggt ihop.Samtidigt gillade jag bänken som den är. Valnöt ger mig en lite lyxig spa-känsla på något vis.Men nä, nu har jag bestämt mig. Jag gillar lantligt romantiskt mer än lyxigt!Hoppas målaren inte gått på semester än!
    Jag håller på att ge barnen frukost därför hann jag inte skriva igen mitt svar.
    Jag tror den blir jättefin i vitt!
  • malins79
    Videli skrev 2008-06-10 09:52:54 följande:
    Bra att Ni tycker det ser bra ut, då hoppas vi på mkt folk på visningen trots dåligt tid att sälja nu.Camilla, Jooo jag bor mitt i smeten, 1 min från centrum 3 min till hamnen
    När är det visning?
  • malins79
    Tjock kulan skrev 2008-06-10 10:03:22 följande:
    Hejsan tjejerBjuder på en glimt av vad jag pysslade med igår, nu är tvskänken klar och idag ska den fyllas med fula teknikprylar och tv www.familjeliv.se/hem/tjock_kulan/galleri.php...#
    Den blev ju jättefin. Smart att tapetsera den invändigt.
    Videli skrev 2008-06-10 10:04:39 följande:
    Torsdagen efter midsommar sen söndagen samma vecka... Hoppas folk ser den nu och blir intresserade!
    Jag tror det kommer många, bilderna är verkligen inbjudande.
  • malins79
    Hanna E skrev 2008-06-10 09:31:22 följande:
    Hej på er allihop! Nu äntligen har jag tagit examen! Känns så overkligt och underbart... hela våren har jag gått som i ett töcken, skolan och Tilde har tagit all tid, både huset och bebisen i magen har fått stå tillbaka... nu är jag dock helt ledig fram till 12 Juli när bebisen beräknas komma, så jag ska bara vila, pyssla, baka och läsa böcker. Och så ska jag ha tid att följa er igen=)Ser att det är många som har bebis på gång i tråden, MM, Anton och framförallt Numberone som går på övertid; snart så har vi våra bebisar hos oss och tiden vi väntat kommer vi att minnas som ganska behaglig ändå!Var så längesen att säkert ingen minns att jag köpte ett sniglar skötbord jag skulle göra i ordning; nu är det klart ialla fall! Stjärnor fick det bli på tyget, och det döljer alla korgar med blöjor och tvättlappar. Byrån jämte är ett gammalt projekt, jag har dock inte hittat några passande knoppar att ha till den... förslag?
    Grattis!
    Vad är det för utbildning du gått?

Skötbordet blev fint, porslinsknoppar kanske skulle passa?
Svar på tråden Vita tråden del 8