Vita tråden del 8
Kulan
Tack, vad gulligt skrivet ! Fast våra kladdiga bak känns nästan så långt ifrån Leila som man bara kan komma
Jag älskar knytband! Det hade jag kört på.
Kulan
Tack, vad gulligt skrivet ! Fast våra kladdiga bak känns nästan så långt ifrån Leila som man bara kan komma
Jag älskar knytband! Det hade jag kört på.
Ser spännande ut Kajsa! Vad ska det bli i friggan?
Jag tar mig friheten och svara istället för Kajsa!
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=186076&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dspegel%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1
Godmorgon alla!
Det har regnat i natt men ser ut att bli en fin dag. Försäkringsmannen har ff inte hört av sig, vilken tid det ska ta.
Kulan, har du bilder på hallen? Vi håller ff på med vår men igår försvann det gamla fula elementet iaf.
Kulan,
Jag gillar Ellos skoställ. Tycker att det är både fint och ser prisvärt ut (med någon trevlig rabatt). Jag beställde det faktiskt men avbeställde igen eftersom det var så lång leveranstid.
Nu blev det Mios hatthylla och skoställ istället. Fast det var ganska dyrt faktiskt.
www.mio.se/Sortiment/Hall/Skohyllor/Tuva/
Hej Bea,
Har dålig koll på bloggarna. Hoppas någon annan kan hjälpa.
Annars tror jag att det var Juleja som tipsade om att detta kunde målas vitt:
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10099784
Nej, nej det är försäkringsbolaget som hanterar vattenskadan som sölar
(Är inte gravid men det hade ju varit mysigt förstås).
Vet att fk kan vara ett helsike att ha att göra med. Det tog ett halvår innan jag fick min fp utbetalad. Snacka om slöa. Och då var det ändå de som hade fel.
Lycka till Kulan!
Vad har du för hatthylla?
Åh, måste bara berätta att jag är så nöjd med hatthyllan från Mio. Så fin passform och välgjord.
Jag har klagat så mycket så nu tyckete jag att det var dags att väga upp lite
Nja, vet inte just med badrummet. Vi väntar ff på en besiktningsman. Kanske blir det att det får torka upp under sommaren och att vi gör iordning det till hösten. Vi har en hel del utomhus som måste göras under sommaren. Men den som väntar på något gott.....eller dyrt
Jag har skruvat ihop hatthyllan men bara för att maken skulle veta var reglarna ska sitta när han bygger väggen. Långt kvar till piff och bilder.