• umbro

Snyft alla mina fina kommentarer som jag har fått ang min kökssoffa och mitt nya inlägg bara försvann,, jag skulle bara ta bort en bild av mina tre bilder som jag visa så försvann allt. Lite tråkigt.

ljuslyktanssken.blogspot.com/

• umbro

Videli: Skrev i din blogg , men skriver även här, jätte grattis till hus köpet. Helt underbart hus och läge

• umbro

Magu: Jag grundmålade först, fick tips om det. Undrar oxå i fall alla gör det här? Har du börjat måla än? Jag vet inte riktigt hur jag vill ha bordet vårat, för just nu så ser det lite så där flammit lite ljus grått och lite mer färg på vissa ställen. Lite shabby. Ska dra på ett lager till i morn tänkte jag. Jag har grundmålat 1 g och målat det 3 gånger med vit färg. Vad har ni för projekt på gång i huset? Ska ni måla om nåt? Ni har ett jätte fint hus som man sett i bild gallerian. Vilka fina soffor , är det ektorp från Ikea? Minns sen tidigare att jag sett vita soffor i din bildgalleria. Avundsjuk vill oxå ha.hihih Det stor på vår köplista. Ser framemot att se bild sen på köksbordet du målar. Har du sett i min blogg vår kökssoffa jag målat?

• umbro

På tal om häft grund eller Y slip. Är vanlig grundfärg sämre allternativ?

• umbro

Goodmorgon

Hoppas att ni alla får en trevlig dag.

Magu: Ang vitt och barn hihih här har du en militär morsa skämt och skoj hihih här tvättar vi händerna direkt när vi varit ute, och här hemma har vi ute byxor och inne byxer . Som man tar av sig vid dörrmattan. hihih Har borrat upp en massa krokar bakom en dörr där hängs byxorna hihih Men jag vet att jag inte är ensam om att ha så som ute byxor och inne byxer. Det kändes skönt att läsa. Gillar inte sand över allt. Så jag tycker att det har blivit väldigt lätt städat när vi har så här. + Att vi äter vi bordet. Ofta har vi myspys och plockar fram madrasserna så ligger vi på på dom och käkar gottigotti och tittar film.I går såg vi Alvin och gänget Vakna med chips i idag som satt fast på kroppen hihihi

• umbro

Vet nån här vart man kan köpa grått får skinn?

• umbro

Vaniljdröm : Åh såå söt skål , ja vill oxå ha en sån super fin, gott att ha på bordet till midsommar med jordgubbar i . Jätte fin.

• umbro

Fru puffen: Åh så smarrigt,vi har oxå haft kalas i dag min ena son fyller 6 år i dag Jätte grattis till sonen din.

Svar på tråden Vita tråden del 8