Hejsan
Nu har jag kommit en bit här hemma att jag har lite mer tid att skriva förut har jag mest läst. Om man får vara med i denna trevliga tråd? Jag är en 35 årig 6 barns mamma till söner, förutom familjen så gillar jag inredning. Nu har jag ett sovrum och vår hall kvar som skall målas från stockholmsvit till vit. Målade vardagsrummet i antikvit meen vill måla om det till vit men det får jag ta då jag skickat i väg sambon på en kryssning eller nåt hehe han kommer i och för sig inte se nån skillnad på väggarna. Men ändå hehehe Vi har precis blivit klara med vardagsrummet men nu ångra jag mig att jag inte tog vit istället för stockholmsvit. suck
Vaniljdrömmar: Jätte fina gungstolar.
Magu: Vilka fina bilder du visa på hemmet, ramen blev jätte fin som vit.
Juliah: Åh så kul att ni fick plats där ni önska. Jätte grattis.Min ena son skall börja sexårsverksamheten och där han var bas plaserad ville vi inte att han skulle gå, så vi fick plats på en privat skola. Vi sökte till 2 st privata skolar. Det brukar vara ganska svårt att få plats på så kort tid så vi vart super glada då vi fick en plats.
Bea: Åh så duktig du är som målat så mycket.
Numberone: Lycka till, förstår att ni längtar. Snart så har ni eran bebis i famnen. Åh så myspysigt, jag är bebis tokig, längtar och hoppas att vi får uppleva det ännu en gång hihihi. Har ni några namn färdiga?Saga har vi haft som tjej namn och Troja,och Freya Tycker även att Cornelia är ett fint namn oxå . Elliot är ett gulligt kill namn och Williot. åh det finns så mycket fina namn.
Nån här som kan rekommendera några bra och roliga inrednings affärer att besöka i stocholm ?