Inlägg från: Truffles |Visa alla inlägg
  • Truffles

Vita tråden del 8

Enji skrev 2008-05-08 13:41:01 följande:
    MM -> tänkte på dig när jag såg dessa söta www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    Jättesöta.

Själv köpte jag för flera år sedan på Gotland små duktyngder i sten som jag väntar på att få hänga på bordsduken på min första altan... (har ju bara ballkong nu).

Vad tycker ni om de här "blomlådorna"? http://jellon-jellon.blogspot.com/2008/05/blommande-fnsterhyllan.html
  • Truffles

Fortsätter tipsa om lite blocket "fynd".  Själv är jag ju ute efter både soffa och slagbord (dock av den smalare modellen när den är ihopfälld). Men visst finns potential, för 800:-, om man bodde i Växjötrakten: http://www.blocket.se/vi/16295379.htm

soffa å stolar[1].jpg

• Truffles
    Peak skrev 2008-05-08 14:38:26 följande:
    haha ja jag har sett den - jättefin!
    Jättesöt tyckte jag.

Ang blomlådorna får jag nog se lite mer hur huset ser ut när det är uppbyggt om det ens skulle passa, men tyckte att de var jättesöta. Men Memoria, även jag är lite praktisk (ganska lat helt enkelt   ) så det kanske är helt fel även för mig...
  • Truffles
    JagOchHan skrev 2008-05-08 14:54:37 följande:
    Nytt inlägg hos mig En del tillägnat till MiaMariah Den som väntar på nåt gott...
    Härligt. Böckerna har alltså "funnits", trodde alla affärsinnehavare gett dem som gåvor till alla vänner och bekanta...

Vi som inte fått tag på den ännu får väl läsa lite recept här:

http://www.gevalia.se/gevalia/page?siteid=gevalia-prd&locale=sesv1&PagecRef=634

även fast det inte riiiktigt samma sak som att ha boken i sin hand...
  • Truffles

Sylt, låter som en hektisk dag! Det var väl baaaara bord du tittade på förstås?

• Truffles
    Peak skrev 2008-05-09 09:17:19 följande:
    vad är det för bok nu igen??Ang bloggarna, ska vi lägga den i det nya forumet??Hur funkar det när man köper saker när man har en butik till andra? Som någon nämde att hennes kompis har butik och kan köpa saker då till henne...Frågade om detta i en företagartråd och nej nej det gick inte alls! Inte köpa in saker till sig själv eller andra utan alla får betala butikspris!? Men det tror jag inte på...en som äger en butik i stan med brukasaker har tydligen BARA bruka hemma och iofs kanske man har råd med det då om butiken går bra, men ändå!? Hur gör man?
    Ingen aning om hur man gör, men visst gör "folk" så. Jag har en granne som jag fått beställa ansiktsprodukter till inköpspriser. Jättebra. Oskyldig
  • Truffles
    MildaMaränger skrev 2008-05-08 20:57:56 följande:
    syltan... jag har hittat ett fint bord som jag tycker passar www.blocket.se/vi/15573352.htm&last...
    Jag vill ha...

Roligt att det åter börjar trilla in många inlägg på dagarna, svårt bara att hinna läsa allt.

Tror det var Anton som frågade om barnvagnen, nu var det ju länge sedan jag behövde någon vagn så jag är ju inte speciellt "inne" i mitt tänkande. Men, såg den inte lite "rymdaktig" ut? Fundersam
  • Truffles

Så ledsen för den lilla flickan och alla runtomkring, vaniljdröm. Ofattbart och oerhört tråkigt.

Jag har den mycket krassa inställningen att föräldrar INTE ska behöva begrava sina barn (och inte då heller i direktsänd tevesändning - men det hörde inte hit).

Måste vara svårt för föräldrarna då de på den korta tiden inte heller på något sätt kan ha hunnit ställa in sig på att dottern var så sjuk.

Och det är naturligt att visa sig ledsen också emellanåt, barn kan ta det även om man inte direkt vill förklara på samma sätt som för en vuxen.

MÅNGA KRAMAR.

Svar på tråden Vita tråden del 8