Inlägg från: Truffles |Visa alla inlägg
  • Truffles

Vita tråden del 8

Tänk vad ni skulle kunna shoppa/renovera om någon ville köpa era bloggar.  

• Truffles

Kanske kan sälja annonsplats på bloggen?

• Truffles
    Ninizen skrev 2008-05-14 11:32:05 följande:
    www.blocket.se/vi/16032090.htm tycker ni om det här vitrinskåpet?
    Älskar det! Ring!

Kallar ni den där lilla svängningen för rokoko eller? Det är nämligen sådana jag vill ha på det skåp och skänk jag tittar lite efter till vardagsrummet...
  • Truffles
    Lynn84 skrev 2008-05-15 15:32:38 följande:
    Hej allihopa!Jag har inte hunnit läsa nått på ett par dagar men ska kika bakåt lite. Wiktor anlände i lördags kl. 02.14!Han vägde 4278 gr och var 51.5 cm lång.En liten bild på vår fina prins ska ni såklart få se.....Kommer i nästa inlägg!Ha det gott!
    GRATTIS Lynn!  Allt gick bra hoppas jag.

Peak. Drygt 10! Jag är med dig Lina, skulle aldrig fått med maken på så många vagnbyten. En kombivagn, en syskonvagn och en paraplysulky är vad vi hade till våra två tjejer. MEN jag tror inte att det var så många som bytte vagnar "på den tiden".

13 år emellan. Stort grattis till nya jobbet!  Du får väl flika in något vintips då och då i tråden. Och det kan för min del gärna få vara RÖTT!

Numberone. Grattis till lillTJEJ i magen! Jättefin bräda! Absolut inte fel att göra egna till sig själv (eller för att kanske ge bort -men inte att sälja). Men måste du ha exakt hennes "stil"? Låt den vara din egen istället.

Lasseliten. Hoppas att din bacill flyger sin kos snart, det låter dyrt att vara hemma sjuk för din del.

Ska skumma lite mer för att se vad jag glömt kommentera.
  • Truffles
    LinaoMatilda skrev 2008-05-15 15:45:31 följande:
    Peak: etthusivitt.blogspot.com/2008/05/sopkvast.htm... Det är väl fru puffens blogg tror jag?Lynn: Vilken sötis! Grattis! Truffles: På den tiden? hihi men mina är ju bara snart 4 och 2 år gamla
    Lovar, syftade med det på mig som nu är 35+ och med barn som börjar högstadiet i höst. Usch, känner mig gammal... Du är kanske bara ekonomisk ELLER så valde du den ultimata vagnen från början. Det var nog vid närmare eftertanke det jag också gjorde.

Lynn, jättesöt liten kille.
  • Truffles
    Kajsa 77 skrev 2008-05-16 20:38:58 följande:
    Frupuffen - Ta det riktigt lugnt! Hoppas du kan göra det i helgen också! Var rädd om dig!Nu är 100.000 strecket nära på min blogg. Kanske skulle fira lite ikväll om den varvar!
    Kul! Tror faktiskt att jag var besökare 100 000.
  • Truffles

MM. Ang IKEAs fårskinn så har även jag hört att de prepareras i någon lösning som inte är bra för spädbarn. Kanske inte är så farligt om de är påklädda och bara har den i vagnen, men har du tänkt använda den ofta och kanske inne då bäbisen inte har så mycket kläder på så kanske du bör kolla på en affär med bäbissaker, de ska väl förhoppningsvis vara fria från det medlet IKEA (kanske med flera) använder sig av.

• Truffles
    LinaoMatilda skrev 2008-05-19 16:00:15 följande:
    13 år emellan skrev 2008-05-19 15:59:10 följande: nja.. 54 euro, alltså ca 540kr. Men iaf
    Men 54 kr lät ju bättre.
    Köp den vettja, pengarna är väl runda även i Finland just för att man ska låta dem rulla...
Svar på tråden Vita tråden del 8